Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@04:57:35 GMT

پروتکل‌های بهداشتی بدون تنش اجرا شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۰۱۳۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در کشور ما، تمامی پروتکل‌های بهداشتی بدون هیچ تنشی و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

خبرگزاری میزان- سردار حسین اشتری در همایش پلیس راهور ناجا که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: در این ۱۱ماهه، وزیر بهداشت و تمامی کادر درمان در سراسر کشور مجاهادانه به مردم خدمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که در هر عرصه‌ای به مردم خدمت می‌کند، باید مورد تقدیر قرار گیرد و ما قدردان تک تک این عزیزان هستیم.

رییس پلیس ناجا گفت: کادر درمان مخلصانه پای مردم ایستادند و همانند رزمندگان دفاع مقدس در این شرایط بحرانی خدمترسانی کردند.

بیشتر بخوانید: کاهش ۵۰ درصدی تردد‌ها و ۳۸ درصدی تصادفات در بحران کرونا

سردار اشتری بیان کرد: از تمامی همکارانم در پلیس راه و پلیس راهور سراسر کشور  تشکر میکنم.

وی افزود:نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه اعلام ورود این بیماری به کشور با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت حضور دارند، پای کار بود و آمادگی خود را اعلام کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ببانات مقام معطم رهبری درباره همکاری پلیس با ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه داد: در روز‌های اول این بحران، هجوم به بیمارستان‌ها اولین مشکل ما بود که همکاران‌ما نظم را در

بیمارستان‌ها ایجاد کردند.   در آن روز‌ها حتی پلیس هم مجهز نبود، اما به تدریج پلیس نیز مجهز شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در فضای مجازی، مخالفان بسیاری شروع به تشویش اذهان عمومی کردند و مردم نیز تجربه نداشتند و این فشار‌ها نیز مشکل ساز بود که با پلیس فتا با همکاری مقامات قضایی با آن‌ها برخورد کردند.

سردار اشتری بیان کرد: احتکار لوازم مورد نیاز مردم، مشکل بعدی ما بود که در این زمینه نیز پلیس ورود کرد و با مجرمان برخورد قاطع انجام شد و اقلام بین مردم توزیع شد.

وی درباره پروتکل‌های بهداشتی افزود: در فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راهور با تمام توان ورود پیدا کرد و در ایام نوروز سختی‌های بسیاری کشید تا از سفر مردم جلوگیری شود، اما پلیس تردد‌ها را کنترل کرد. البته بعد‌ها نیز مردم همکاری بیشتری کردند و خوشبختانه تمام مصوبات انجام شد و تنشی ایجاد نشد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از روز‌های ماندگار در این بحران، روز طبیعت بود که بر خلاف دهه‌های گذشته، مردم نباید از خانه خارج می‌شدند. همکاران ما از شب گذشته آماده باش بودند، اما خداروشکر حتی یک مکان نیز دارای  تجمع نبود و همه مردم و پلیس و وزارت بهداشت با هم همدلی و همکاری کردند.

رییس پلیس ناجا گفت: پلیس در‌های بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خود را برای همه مردم باز کرد و خوشبختانه این حرکت نیز برکت داشت و واحد‌های درمانی ما توسعه یافت.

سردار اشتری بیان کرد: از یکم آذرماه که محدودیت‌های ترددی افزایش یافت، مردم رعایت کردند و پلیس نیز در ۱۹۵۸ نقطه حضور دارد و بیش از ۴۵۰هزار نفر در جاده‌ها فعالیت می‌کردند. همچنین از دوربین‌ها نیز استفاده کردیم و امروز این افتخاری برای کشور ماست که شمار تلفات ما از ۵۰۰ نفر، به دو رقمی کاهش یافته است.

وی افزود:همکاران ما در این ایام واقعا تحت فشار بودند و علاوه بر وظایف خود، در این بحران نیز نقش آفرینی کردند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: من اعلام می‌کنم حافظان امنیت همچنان در کنار حافظات سلامت حضور دارند و انشالله این بیماری زودتر ریشه کن شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ناجا کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی انتظامی ناجا کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.

دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد