Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به وضعیت آبی کرونایی در برخی از شهرستان‌های استان یزد، هنوز فعالیت ورزش‌های مثل کشتی مشخص نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، با قرار گرفتن رشته کشتی در گروه ورزش‌های پر برخورد و پر خطر، قریب به یک سال است که این رشته ورزشی در استان یزد شامل محدودیت‌های سخت گیرانه و اکثراً با تعطیلی کامل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام وضعیت آبی (بدون خطر) در استان، مجوز فعالیت باشگاه‌های کشتی شفاهاً صادر شد اما قبل از مکتوب شدن این مجوز دوباره وضعیت برخی از شهرستان‌های استان دچار تغییرات کرونایی شد که مانع از صادر شدن مجوز کتبی شده و کشتی استان را سردرگم کرده است.

پس از پیگیری‌های رئیس و دبیر هیئت کشتی استان یزد با اداره کل ورزش و جوانان و به گفته هاشمی معاون اداره کل ستاد کرونا، مجوز فعالیت را به‌صورت شفاهی اعلام کرده ولی بخشنامه مکتوبی ارائه نکرده و ما نیز فقط شفاهاً مجوز خواهیم داد.

سؤالی که ذهن مسئولین هیئت و مربیان کشتی استان را درگیر کرده این است که اگر خدای نکرده مشکلی برای کشتی‌گیری پیش بیاید آیا ابلاغ شفاهی جوابگوی خانواده کشتی‌گیر می‌باشد یا خیر؟

بدین سبب صدقی ریاست هیئت کشتی استان نیز به باشگاه‌های کشتی سراسر استان علی‌الخصوص شهرستان‌های با وضعیتی به‌جز آبی اعلام می‌دارد که همچنان احتیاط را رعایت کرده و طبق بخشنامه قبلی با محدودیت نفرات و صرفاً انجام حرکات انفرادی فعالیت خود را ادامه دهند تا ابلاغ فعالیتِ کامل به‌صورت کتبی به دست هیئت کشتی برسد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتی استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد