Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@19:07:53 GMT

آغاز ثبت‌نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۰۴۶۶

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از امروز فراهم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت‌نام مجدد آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که در بازه زمانی یکشنبه ۵ بهمن تا چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (۱۶ تا ۲۶ آذر ۹۹) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از امروز یکشنبه ۵ بهمن تا چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ فرم ثبت نام را مشاهده کنند.

این متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به منظور مشاهده و ویرایش فرم ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در روز‌های ۶ و ۷ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب ها: ثبت نام ، کارشناسی ارشد ، متقاضیان ، سنجش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت نام کارشناسی ارشد متقاضیان سنجش کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد

صبح امروز داوطلبان گروه علوم تجربی رقابت خود را آغاز کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نوبت اول کنکور 1403 از روز پنجشنبه 6 اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه ریاضی و انسانی در نوبت صبح و هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر آغاز شد.

صبح امروز جمعه 7 اردیبهشت، داوطلبان گروه علوم تجربی رقابت خود را آغاز کردند.

501 هزار و 810 داوطلب در گروه تجربی حضور دارند که 355 هزار و 508 نفر معادل 67 درصد داوطلبان زن و تعداد 166 هزار و 302 نفر معادل 33درصد داوطلبان مرد هستند.

فرصت دوباره برای کنکوری‌های گرفتار در سیل

عبدالرسول پورعباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور 1403 گفت: در شهرستان‌های زیرکوه و حاجی‌آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین، حدود 60 نفر از داوطلبان با وجود آنکه ارتش تمام امکانات خود را برای آنها بسیج کرده بود به آزمون نرسیدند.

وی افزود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی فرهنگیان برای این گروه در دو هفته آینده برگزار می‌شود چون در نوبت دوم کنکور، آزمون فرهنگیان برگزار نخواهد شد.

رییس سازمان سنجش درباره آمار تقلب در کنکور امسال بیان کرد: روز گذشته 4  نفر دستگیر شدند که یک نفر در تهران بود و در زمان کنکور از دفترچه عکس گرفت اما بلافاصله شناسایی و دستگیر شد، دو نفر در استان‌های جنوبی کشور ابزار تقلب داشتند و یک نفر در غرب کشور هم تصمیم به گرفتن عکس از دفترچه داشت که همگی دستگیر شدند.

اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود

وی بیان کرد: در روز برگزاری آزمون گروه علوم تجربی، تمام اقدامات حفاظتی در شدیدترین وضعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان