Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر شاهمرادی صبح یکشنبه در حاشیه هشتاد و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: امروز در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان، پرونده ۱۰ واحد تولیدی، صنعتی یا بنگاه‌های اقتصادی که به نوعی با دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها و محیط زیست مشکلاتی داشتند، مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسائل و درخواست فعالان اقتصادی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به جز سه مورد که مشکل قانونی داشت سایر مشکلات فعالان اقتصادی برطرف شد.
شاهمرادی تصریح کرد: برای ۷ پرونده در کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد که مورد موافقت دستگاه اجرایی و بنگاه اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: یکی از پرونده‌ها به دلیل اینکه پیچیدگی خاصی داشت و هفته قبل نیز نماینده عالی دولت در استان از این واحد شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها بازدید داشتند به جلسه کارشناسی برای بررسی دقیق‌تر ارجاع شد.
معاون استاندار گفت: قطعاً برنامه ما این است که به واحد مذکور برای رونق تولید کمک کنیم.
وی افزود: یکی دیگر از پرونده‌ها که واحد تولیدی و دامداری بود به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع داده شد.
شاهمرادی با بیان اینکه اجرایی شدن تصمیمات امروز منجر به تثبیت تعداد اشتغال و ایجاد اشتغال جدید خواهد شد، افزود: امروز در قالب تسهیلات رونق تولید نیز پرونده ۲۳ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات جهت معرفی به بانک‌ها بررسی شد که از این تعداد ۲ فقره از تسهیلات به دلیل اینکه روند بانکی استان را طی نکرده نبودند مورد موافقت قرار نگرفت و مقرر شد بعد از طی مراحل این دو پرونده مذکور نیز بررسی شود.
وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با طرح و رسیدگی کارشناسی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بتوان گام‌های مؤثری در حوزه رونق تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال برداشت.

کد خبر 5129450

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج استان البرز ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز گرگان بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا دهه فجر قوه قضاییه مشهد شهرکرد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین