Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونای انگلیسی پروازهای مسافری در جهان برای دومین بار طی یکسال اخیر با محدودیت‌های جدیدی رو به رو شد و به غیر از ممنوعیت و محدودیت پروازهای مختلف به این کشور، دولت انگلستان نیز شدیدترین محدودیت‌های کرونایی را در کشورش اجرایی کرد. در این میان ایران نیز پروازهای خود را به انگلستان و پس از آن ژاپن ممنوع و چندین بار آن را تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورج دهقان زنگنه –رییس سازمان هواپیمایی کشوری – در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت پرواز به انگلستان و ژاپن برای چندمین بار تا پایان بهمن ماه تمدید شد و هیچ پرواز مسافری به این مقاصد انجام نمی‌شود.

وی افزود: تا هر زمانی که به ما بگویند این محدودیت‌ها را ادامه خواهیم داد و پروتکل‌های بهداشتی را به دقت اجرایی خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: با توجه به پروتکل‌های ابلاغ شده جدید، هر مسافری از اتحادیه اروپا به ایران سفر کند باید تا ۱۴ روز در قرنطینه باقی بمانند. در متن این پروتکل تاکید شده که مسافرانی که از اتباع جمهوری اسلامی ایران هستند و با توجیه سفرشان توسط سفرات ایران در کشورهای مبداء تایید شده باشند می توانند از مقاصد اروپایی به ایران سفر کنند. همچنین مسافران اروپایی وارده باید متعهد به قرنطیه ۱۴ روزه به محض ورود به کشور و همکاری کامل با تیم‌های بهداشتی و امنیتی طبق دستورات باشند.

دهقان زنگنه گفت: این مسافران باید قبل از حرکت به سمت ایران نتیجه منفی تست کووید ۱۹ را با تاریخ کمتر از ۹۶ ساعت قبل از پرواز انجام داده باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

کد خبر 6095977

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!