Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از نیم‌فصل حضور در تیم العربی، در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه العربی قطر روز گذشته به طور رسمی یوسف المساکنی مهاجم تونسی الدحیل را به خدمت گرفت و پس از این اتفاق رسانه‌های قطری خبر از جدایی قطعی مهدی ترابی از باشگاه العربی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه شنیده می‌شود مهدی ترابی روز گذشته جلسه‌ای با مدیران باشگاه العربی داشته و قرار است با امضای توافق‌نامه‌ای به صورت توافقی از این باشگاه قطری جدا شود.

ترابی که از چندی پیش با یحیی گل‌محمدی سرمربی و ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در تماس بوده است، در روزهای گذشته نیز به صورت کامل وضعیت خود را با سرمربی پرسپولیس در میان گذاشته است. به نظر می‌رسد با توافقات انجام شده بین ترابی و مدیران باشگاه پرسپولیس، بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان تا حد زیادی قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در گفت‌و‌گو با گل‌محمدی بر علاقه خود برای بازگشت به پرسپولیس تأکید و اعلام کرده به محض فسخ قرارداد با باشگاه العربی، قرارداد خود را با سرخپوشان نهایی کند.

یحیی گل‌محمدی تاکنون لیستی برای نیم‌فصل در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نداده، اما در جلسه با مدیران این باشگاه بر جذب ترابی تأکید کرده است.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس قطر یحیی گل محمدی باشگاه العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد