Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۲۰۰۰ واحد دیگر تحویل داده خواهد شد. ۱۲ مورد مشکل مسکن مهر در استان شناسایی شده است و امیدواریم تا خرداد ۱۴۰۰ تمام واحدها - اخبار استانها -

عبدالمجید نژاد صفوی در گفت گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به عدم تحویل برخی از واحدهای مسکن مهر خراسان شمالی اظهار داشت: تا کنون بیش از 25761 واحد مسکن مهر در استان تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری 2000 واحد دیگر تحویل داده خواهد شد و حدود 2300 واحد باقی مانده هم مشکلاتشان احصاء شده و رفع خواهد شد. 12 مورد مشکل مسکن مهر در استان شناسایی شده است و امیدواریم تا خرداد 1400 تمام واحدهای مسکن مهر تحویل داده می‌شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: برخی از مشکلات عدم تحویل واحدهای مسکن مهر در استان به دلیل اختلاف اعضا با هیئت مدیره تعاونی مسکن مهر در استان است. از سوی دیگر اختلاف قیمت مصالح ساختمانی و تورم شدید آن باعث شده تا قیمت تمام شده بسیار بالا رود و همین عامل یکی از علت‌های تاخیر ساخت واحدهای مسکن مهر در استان است.

میز تخصصی بسیج ادارات برای رفع مشکلات مسکن مهر در استان سمنان ایجاد می‌شود امکان عدم‌پرداخت یارانه مسکن مهر با درخواست قرمزشدن فرم «ج» افزایش 30 میلیونی قیمت مسکن مهر دست دلالان را کوتاه می‌کند

نژاد صفوی تصریح کرد: بعد از سفر رئیس قوه قضائیه به استان و اهتمام دادگستری کل استان خراسان شمالی٬ مشکلات مسکن مهر در حال رفع شدن است و امیدواریم به زودی تمام واحدها در استان نهایی و تحویل داده شود. مشکلات حقوقی ساکنین مسکن مهر نیز با قول مساعد دستگاه قضائی به زودی حل می‌شود.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی برای مسکن نیز گفت: دستگاه‌های خدمات رسان باید همکاری بیشتری با راه و شهرسازی داشته باشند. هنوز پروانه ساخت و زمین توسط شهرداری بجنورد صادر نشده است. استان بیش از 48 درصد مسکن کم دوام دارد که نیازمند یک اقدام ملی است. حدود 25 درصد سهمیه مسکن ملی در خراسان شمالی اختصاص یافته است و این یک رکورد ملی است.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر در استان واحدهای مسکن مهر خراسان شمالی تحویل داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

کد خبر 6089531

دیگر خبرها

  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی