Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش ها نشان می‎دهد که واکسیناسیون کرونا در اراضی اشغالی ممکن است فشار تکاملی بر این ویروس را ایجاد کند.

خبرگزاری میزان - یک کارگروه ویژه به سرپرستی ارتش رژیم صهیونیستی در مورد ظهور بالقوه یک نوع جهش یافته ویروس کرونا در اراضی اشغالی هشدار داده است.

به گزارش «تایمز آو اسراییل»، در گزارشی که مرکز اطلاعات و دانش ویروس کرونای رژیم صهیونیستی منتشر کرده، توصیه شده که به دلیل ترس از احتمال گسترش یک نوع جهش یافته ویروس کرونا در اراضی اشغال، کسانی که واکسن دریافت کرده یا از کرونا بهبود یافته اند از نظر ویروس کرونا مورد آزمایش قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تقریبا ۲.۵ میلیون نفر از ساکنان اراضی اشغالی نخستین دوز واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده اند و بیش از ۹۴۶ هزار نفر هر دو دوز را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: کرونا در اراضی اشغالی؛ ابتلای ۱۰ هزار نفر دیگر با وجود واکسیناسیون تحولات رژیم صهیونیستی؛ افزایش ابتلا به کرونا با وجود واکسیناسیون

گزارش این گروه ویژه در حالی منتشر شده است که نوع جهش یافته کرونا در انگلیس در اراضی اشغالی شیوع پیدا کرده است و کارشناسان پیش بینی می کنند این نوع جهش یافته ممکن است ظرف چند هفته به نوع غالب در اسرائیل بدل شود.

رژیم صهیونیستی همچنین بیش از ۲۰ مورد از انواع جهش یافته شناسایی شده در آفریقای جنوبی را شناسایی کرده است.

یک مقام ارشد بهداشتی رژیم صهیونیستی اخیرا هشدار داد که تعداد بیشتری از زنان باردار به نوع جهش یافته کرونا مبتلا می‎شوند و بیشتر در معرض علائم جدی بیماری هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به دنبال تصویب پیشنهادش برای تعلیق تمامی پروازهای مسافربری به اراضی اشغالی به مدت دو هفته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حوادث بین الملل کرونا اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی کرونا در اراضی نوع جهش یافته ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد