Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های قطری از قطعی شدن جدایی مهدی ترابی از تیم العربی و احتمال بازگشت او به پرسپولیس خبر می‌دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه «الرایه» قطر خبر داد «یوسف المساکنی» کاپیتان تیم ملی تونس و ستاره تیم الدحیل به صورت قرضی به مدت یک فصل و نیم با العربی قرارداد امضا کرد و در تمرین این تیم حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این روزنامه افزود: مدیریت باشگاه العربی هنوز اعلام نکرده است کدام بازیکن از لیست خارج می‌شود ولی این بازیکن مهدی ترابی خواهد بود.   مهدی ترابی در پایان فصل گذشته با سر و صدای زیادی از پرسپولیس جدا شد و به تیم العربی قطر پیوست. او در العربی در چند نوبت مصدوم شد و باوجود گلزنی و عملکرد خوب در این تیم، نتوانست رضایت هواداران و مدیران این باشگاه را جلب کند.     حساب کاربری «قطر فوتبال لایو» هم جدایی ترابی را نتیجه پیوستن المساکنی به العربی دانست و تاکید کرد که این بازیکن نتوانست به دلیل مصدومیت‌های متوالی تاثیر زیادی در العربی داشته باشد. این رسانه عنوان کرد طبق گزارشها، ترابی به پرسپولیس بر می‌گردد.    به این ترتیب ترابی بعد از گذشت یک نیم فصل از العربی جدا میشود و در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند با این بازیکن و باشگاه العربی به توافق برسد، ترابی میتواند مجدداً به جمع سرخپوشان تهران بازگردد.    گفتنی است در حال حاضر مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی در تیم العربی حضور دارد و به کارش در این تیم ادامه میدهد. برچسب ها: پرسپولیس ، مهدی ترابی ، فوتبال ایران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی فوتبال ایران مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن