Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با اشاره به کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان، گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها حتی کمتر از ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی‌الله حیاتی تاکید بر رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خوزستان کاهشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: البته روند اجرای دستورالعمل ها در امیدیه، باغملک، اندیمشک و کارون مطابق استانداردها و بیش از ۹۰ درصد است اما میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برخی شهرستان ها حتی کمتر از ۵۰ درصد است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: گشت های بازرسی باید فعال و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصناف با جدیت پیگیری شود. همچنین اپلیکیشن ماسک در اداره ها نصب و فعال شود.

حیاتی بیان کرد: بر اساس مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از اصناف اجازه فعالیت دارند اما دستورالعمل ها در این اصناف به خوبی رعایت نمی شود. در جلسه هفته آینده باید رییس اتحادیه تالار داران و مدیرکل میراث فرهنگی حضور یابند. همچنین باید میزان رعایت دستورالعمل ها در تالارها بررسی شود.

او اضافه کرد: اگر به برخی از اصناف اجازه فعالیت داده شود و دستورالعمل ها رعایت نشود، مجددا پیک بیماری بروز می یابد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، افزود: باید پشتیبانی کاملی برای اجرای این طرح انجام شود. همچنین در جلسه آینده وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان بررسی می شود.

حیاتی در پایان تصریح کرد: اکنون شرایط به گونه ای است که ممکن است دورهمی ها و شب نشینی ها افزایش یابد، بنابراین نباید عادی انگاری شود زیرا در صورت عادی انگاری با بحران مواجه خواهیم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان برنا خوزستان ستاد مقابله با کرونا معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان دستورالعمل های کرونایی میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزان رعایت دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین

به گزارش خبرگزاری مهر، مجیدرضا حریری رئیس اتاق مشترک ایران و چین، گفت: به طور کلی و در سال‌های گذشته بیش از ۳۳ درصد صادرات غیرنفتی به چین داشتیم، بزرگترین بازار کالای صادراتی ما چین است البته ترکیب صادراتی ما به همه کشورها بر اساس آمار گمرک بیش از ۸۰ درصد کالا بر اساس مواد نفتی و معدنی و خام فروشی است؛ به غیر از صادرات ما به به عراق و افغانستان که تولیدی بوده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و چین در یک گفت‌وگوی رادیویی، تاکید کرد: ۹۱ درصد کالای صادراتی ما به چین از فراورده‌های نفتی است که اصولاً در ترکیب صادرات مشکل داریم. در بازارهای بین‌المللی کیفیت و قیمت اهمیت دارد؛ پسته و زعفران ما از نظر کیفی رقیب ندارد که بازار دست ایران است.

وی با بیان اینکه ۱۸ سال پیش با برگزاری سمینار فرصت‌ها و چالش‌های صادرات به چین را بررسی کردیم، خاطرنشان کرد: حدود ۵ سال پیش بر کالاهای ساخته شده با رفع موانع و اشکالات صادرات به چین کارهایی انجام شد تا با گرفتن مجوزها میگو و ماهی، انجیر، سیب و مرکبات، فرش و صنایع دستی، سفال همدان، لبنیات، پای مرغ و زعفران به عنوان کالای غذایی صادرات انجام شد.

این مسؤول افزود: میزان صادرات کشورمان به چین در طول یکسال اخیر ۹۰ درصد محصولات خام پتروشیمی و معدنی بوده که در سال‌های اخیر با پیدا کردن بازارهای متنوع در این کشور به سمت صادرات غیرنفتی پیش رفتیم.

حریری لیست کالای صادراتی ایران به چین را بسیار متنوع دانست و بیان کرد: سال گذشته ماشین آلات الیاف نانو و هایتک به چین صادر کردیم و درصدد پیدا کردن بازاری برای اقلام جدیدی مثل آبمیوه‌ها، کفش دست سوز و شیرینی و شکلات، در حوزه ظروف آشپزخانه پلیمری که تولیدات به روزی هم داریم، فروش پوشاک مردانه با برندهای معتبر متمرکز شدیم.

رئیس اتاق مشترک ایران و چین در پایان تصریح کرد: همه کالاهای تولید کشور که در فرایند تولید میزان ارز آن کمتر از ۲۵ درصد هزینه کالا را داشته باشد و میزان رقابت بزرگی در بازار خواهد داشت را برای صادرات آماده کنیم.

کد خبر 6097279 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد