Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با اعلام اینکه آخرین سانس نمایش فیلم در جشنواره امسال قبل از ساعت ۲۰ خواهد بود، گفت: به منظور  رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها ۳۰ درصد از ظرفیت سالن نمایش در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: محمدرضا فرجی درباره نحوه نمایش فیلم‌های جشنواره سی و نهم فیلم فجر در سینما‌های مردمی گفت: امسال با توجه به شرایط کشور و بیماری کرونا تلاش می‌کنیم در سالن‌های سینما محیطی امن برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل سالن‌های بزرگ، با کیفیت و مجهز را به نمایش فیلم‌های جشنواره اختصاص خواهیم داد. ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها در اختیار تماشاگران مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی  درباره ظرفیت سالن در هر سانس نمایش فیلم گفت: به منظور  رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها ۳۰ درصد ظرفیت سالن نمایش در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و بقیه سالن خالی خواهد بود تا مخاطبان  با رعایت موازین بهداشتی در سالن جای بگیرند و در آرامش و بدون نگرانی فیلم‌ها را به تماشا بنشینند. ضدعفونی سالن سینما پس از هر نمایش وی درباره ضدعفونی کردن سالن‌های نمایش گفت: به منظور رعایت موازین بهداشتی سانس‌های نمایش را به گونه‌ای در نظر می‌گیریم که بعد از هر سانس، سالن سینما ضدعفونی شده و آماده برای پذیرایی تماشاگران برای سانس بعد باشند. افزایش تعداد سالن‌های نمایش مردمی فرجی درباره تعدادسالن‌های سینمای مردمی با توجه به کاهش ظرفیت سالن‌ها گفت: به دلیل کاهش ظرفیت سالن‌های نمایش به دلیل بیماری کرونا، تعداد سالن‌های نمایش را افزایش می‌دهیم تا بتوانیم جوابگوی مخاطبان علاقمند به دیدن آثار جشنواره در مناطق مختلف  باشیم. بلیت فروشی در گیشه سینما انجام نمی‌شود/ بلیت فروشی از طریق سامانه سمفا محمدرضا فرجی درباره فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر گفت: بلیت فروشی فیلم‌های جشنواره از طریق سامانه سمفا صورت می‌پذیرد و امسال به دلیل بیماری کرونا هیچ بلیتی در اختیار گیشه سینما‌ها قرار نمی‌گیرد. همه علاقمندان خرید بلیت را از طریق سامانه سمفا انجام دهند. آخرین سانس نمایش فیلم قبل از ساعت ۲۰ وی درپاسخ به این سوال که اخرین سانس نمایش با توجه به شرایط منع رفت و آمد چه ساعتی خواهد بود، گفت: قطعا اخرین سانس نمایش فیلم‌ها در سالن‌های سینما به گونه‌ای خواهد بود که تماشاگران بتوانند خود را به خانه‌ها برسانند و قبل از ساعت ۲۰ پایان نمایش فیلم‌ها را در نظر می‌گیریم.   وی در خاتمه تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مخاطب را در سالن‌های سینما پذیرا باشیم و لحظات خوبی را برای علاقمندان فراهم آوریم. بیشتر بخوانید: حضور متفاوت ۵ بازیگر در جشنواره فیلم فجر انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: جشنواره فیلم فجر فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم فجر فیلم های جشنواره سانس نمایش فیلم سالن های سینما سالن های نمایش نمایش فیلم ها ظرفیت سالن ها فیلم فجر ۳۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند