Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های محلی در چین از نجات ۱۱ کارگر معدن خبر دادند که ۱۴ روز زیر زمین گرفتار بودند.

 بنابر اعلام رسانه های محلی به دنبال وقوع انفجار در یک معدن، تعدادی کارگر در زیر زمین گرفتار شدند که نیروهای امداد چین توانستند پس از ۱۴ روز ۱۱ نفر از آنان را نجات دهند.

تصاویر منتشر شده در رسانه های محلی حاکی از آن است که امروز صبح اولین کارگر در حالی از داخل معدن بیرون آورده شد که وضعیت جسمانی او به شدت ضعیف بوده و به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساعاتی بعد ۱۰ کارگر که در بخشهای مختلف معدن گرفتار شده بودند نجات پیدا کردند.

گفته شده یکی از این کارگرها مصدوم شده اما چندین نفر دیگر از آنان قادر به راه رفتن بوده و با کمک نیروهای امداد به سمت آمبولانس هدایت شده اند.

خبرگزاری رویترز نوشت: به دنبال وقوع انفجار در یکی از معادن طلا در منطقه نانجینگ ۲۲ کارگر برای مدت دو هفته در عمق ۶۰۰ متری زمین گرفتار شدند. اخبار این حادثه در پی تلاش امدادگران برای نجات کارگران گرفتار در معدن در طول این دو هفته رسانه ای تر شد. در این حادثه همچنین یک کارگر جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، وضعیت ۱۰ کارگر دیگر نامشخص است.

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ