Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: دانشمندان و متخصصان کشور شبانه روز در تلاش هستند و قطعا در آینده‌ی نزدیک یکی از مراکز مهم ساخت واکسن کرونای جهان خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، «سعید نمکی» وزیر بهداشت در نشستی با حضور فرماندهان ناجا با تشکر از تلاش‌های پلیس راهور و نیروی انتظامی در همکاری با وزارت بهداشت در روزهای شیوع کرونا، بیان کرد: این موضوع را هرگز فراموش نمی‌کنم که در روز سیزده فروردین سردار اشتری از سحرگاه خودش در خیابان حضور داشت و در تمام این مدت در کنار ما بودند که باعث دلگرمی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته مردم سرزمین ما ثابت کردند که کارهای بزرگ را به راحتی مدیریت می‌کنند و همان مردمی هستند که هشت سال مبارزه کردند و حال همان کسانی که دارو را از کودک و سمعک را از سالمند دریغ می‌کردند شعار آزادی سر می‌دادند و دیدند که در اوج تحریم و تنگ دستی آمار فوتی‌های ملت ایران به زیر ۷۰ نفر رسید.

نمکی افزود: رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم قابل قدردانی است و یکی از مواردی که منجر به موفقیت ما شد تدابیر و حمایت‌های ستاد ملی کرونا بود و یکی از قوی‌ترین ارکان توفیق، مشارکت و وفاق ملی بود که شکل گرفت.البته ما مجبوریم بر اجرای پروتکل‌ها سخت‌گیری کنیم و نمی‌توانیم مسائل جمهوری اسلامی و سلامت مردم را با چیزی عوض کنیم.

وی در مورد واکسن کرونا، بیان کرد: در مورد واکسن این مژده را می‌دهم که ما واکسن را برای تزریق، قبل از اتمام مراحل ساخت واکسن تولید خودمان تدارک دیدیم و منابع آن را هم تامین کردیم.

نمکی افزود: رییس جمهور هم هر روز پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم در روزهای آینده اولین بخش های واکسن وارداتی را از منابع مطمئن وارد کنیم.

وی ادامه داد: پس بنابراین واکسیناسیون را برای گروه‌های آسیب‌پذیر آغاز خواهیم کرد. دانشمندان و متخصصان کشور شبانه روز در تلاش هستند و قطعا در آینده‌ی نزدیک یکی از مراکز مهم ساخت واکسن کرونای جهان خواهیم شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003DVp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساخت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مزیت‌ها و قابلیت‌های یک بندر موفق باید به گونه‌ ای طراحی، اجرا و مدیریت شود تا زمینه ارتباط حمل و نقل چند وجهی با تاکید بر دو قید اصلی «کاهش هزینه» و «مدیریت هزینه» فراهم شود، از ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان قاسم عسکری نسب در خصوص مطالعات شبکه داخلی ریل بندر شهید بهشتی چابهار گفت: با اضافه شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی در افق پایان فاز دوم توسعه بندر، ظرفیت این بندر به بیش از ۲۲ میلیون تن کالا در سال خواهد رسید و می‌تواند سهم کشور ایران را در حوزه جابه‌جایی کالا و مسافر به نحوه چشم گیری ارتقا دهد.

عسکری نسب با اشاره به موقعیت بندر چابهار به دلیل قرارگیری در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس و توجه ویژه به این بندر استراتژیک علی‌الخصوص در برنامه هفتم توسعه کشور خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های توسعه بندر چابهار اتصال این بندر به شبکه سراسری ریلی است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز ضمن اشاره به سرعت بالای اجرای پروژه ۶۸۲ کیلومتری ریل چابهار به زاهدان گفت: پروژه خط ریلی استان در حوزه شهرستان خاش به مرحله بهره‌برداری رسیده و در حوزه ایرانشهر، سرباز و چابهار با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجرا است.

هادی مؤمنی اضافه کرد: مطالعات شبکه ریلی بندر شهید بهشتی با رویکرد ریل پایه نمودن بندر چابهار توسط سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شده است و مطابق زمان‌بندی تا پایان امسال تکمیل و پس از تصویب وارد فاز اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان