Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های آمریکایی خبر دادند نیروهای امنیتی و انتظامی در این کشور عملیاتی مشترکی را برای نجات ده‌ها کودک از چنگ باندهای قاچاق انسان در لس‌آنجلس انجام دادند.

بنا بر گزارش روزنامه «دیلی میل» در نتیجه عملیات مشترک نیروهای پلیس لس‌آنجلس و اف‌بی‌آی، بیش از ۳۰ کودک مفقود که تعدادی هدف آزارهای جنسی قرار داشتند، از دست گروه‌های قاچاق انسان نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اف‌بی‌آی اعلام کرد که در «عملیات فرشتگان مفقود» ۳۳کودک مفقود از دست گروه‌های قاچاق انسان نجات یافتند. گفته می‌شود که هشت کودک از این کودکان هدف آزارهای جنسی قرار گرفته بودند.

«کریستی کونز جانسون» دستیار مدیر اف‌بی‌آی در توضیح این عملیات گفت: «از نظر اف‌بی‌آی قاچاق انسان، بردگی دوره کنونی است و افراد نابالغی که در قاچاق جنسی درگیر شده‌اند، قربانی هستند».

این مقام ارشد اف‌بی‌آی افزود: «هر چند در این عملیات در یک دوره زمانی محدود موفقیت بزرگی کسب شد، اف‌بی‌آی و شرکایمان (در دیگر نهادهای دولتی) در تک تک روزهای سال و ۲۴ ساعته درباره قاچاق جنسی کودکان تحقیق می‌کنیم».

طبق گزارش دیلی میل، حداقل ۸ تن از کودکانی که در این عملیات از دست گروه‌های قاچاق انسان نجات داده شدند، مورد آزار و سوءاستفاده جنسی قرار داشتند.

گفته می‌شود که نیروهای امنیتی و انتظامی در آمریکا، طی این عملیات حداقل یک مظنون به عضویت در گروه‌های قاچاق انسان را دستگیر کردند.

طی این عملیات، تعدادی از خردسالان هم به اتهام‌های از قبیل سرقت و برخی دیگر از بزه‌کاری‌ها بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اف‌بی‌آی در سال ۲۰۲۰ (سال گذشته میلادی) ۶۶۴ مورد تحقیقات درباره اتهام قاچاق انسان انجام داد و این تحقیقات به دستگیری ۴۷۳ قاچاقچی انجامید.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق انسان کودک آمریکا آزار جنسی لس آنجلس گروه های قاچاق انسان انسان نجات اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت