Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:24:51 GMT

قایدی بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۲۰ آسیا شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۱۶۶۹

قایدی بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۲۰ آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مهدی قایدی مهاجم استقلال از نظر کاربران و کارشناسان سایت AFC به عنوان بهترین بازیکن جوان زیر ۲۳ سال آسیا در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

در این نظرسنجی قایدی بالاتر از مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس با کسب ۲۴ درصد آرا، به عنوان بهترین بازیکن جوان سال قاره کهن انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی با کسب ۲۱ درصد آرا در رده دوم ایستاد.

کد خبر 5129568 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی قائدی تیم فوتبال استقلال تهران کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تکواندو تیم فوتبال سایپا تهران والیبال کمیته ملی المپیک کشتی آزاد علیرضا بیرانوند مهدی طارمی مهرداد میناوند اردوی تدارکاتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء

به گزارش قدس آنلاین، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم