Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور امروز (یکشنبه) با حضور در محل نمایشگاه بین المللی تهران از آخرین دستاورد‌های صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری امروز (یکشنبه) با حضور در محل نمایشگاه بین المللی تهران از آخرین دستاورد‌های صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید که بیژن زنگنه وزیر نفت نیز حضور داشت، جهانگیری با حضور در غرفه‌های مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه نفت به ویژه شرکت‌های دانش بنیان از نزدیک در جریان مسائل، پیشنهاد‌ها و چالش‌های پیش روی این بخش قرار گرفت. بیشتر بخوانید:  جهانگیری: دستیابی به رشد اقتصادی از محل بهره وری در پایان برنامه‌های توسعه محقق نشده است انتهای پیام / برچسب ها: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید