Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیان اینکه حدود ۵۲ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند گفت: بر اساس بررسی‌های ما، اکنون فرد بیمه نشده باقی نمانده و اگر فردی بدون بیمه بود، به بیمه سلامت معرفی شود. - اخبار استانها -

وحید مجیدی در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در تبریز با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری تسنیم در حوزه مطالبه گری اظهارداشت: فضای ایده آل مطبوعات فاصله زیادی با تخریب و ایجاد فضای تشنج برای مردم مخصوصاً در اواخر عمر دولت‌ها دارد که ماحصلی جز ناامید کردن مردم را ندارد و باید ضمن تزریق روحیه امید، آرامش، پیش برد اهداف مقدس نظام و مطالبه گری را نیز سرلوحه خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی به  تاریخچه سازمان بیمه سلامت پرداخت و گفت: این سازمان از سال 1373 تحت عنوان سازمان بیمه خدمات درمانی تأسیس شد و سال 1391 به سازمان بیمه سلامت تغییر نام داد.

وی با اشاره به این‌که در تمام کشور چهل میلیون نفر را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، ابرازداشت: حدود 20 میلیون نفر از این جمعیت از روستائیان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند.

مجیدی آمار استانی بیمه‌شدگان را دو میلیون نفر اعلام کرد و اذعان داشت: حدود 52 درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که حدود یک میلیون نفر از این جمعیت از روستائیان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند.

پرداخت بدهی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت به‌زودی/قم رتبه 14 نسخه‌نویسی الکترونیکی در کشور را داردجمعیت شهری تحت پوشش بیمه سلامت استان کرمان تحت پوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرندهزینه‌‌کرد 270میلیاردتومانی بیمه سلامت برای بیماران دیابتی در سال 98هزینه‌‌کرد 8 میلیاردی بیمه سلامت برای آزمایش‌ مبتلایان ایدز در سال 98

وی افزود: حدود هفت میلیون نفر بیمه شدگان کارمندی هستند که بازنشستگان نیز در این رده بندی قرار می‌گیرند، سازمان خدمات درمانی با تغییر اساس‌نامه شد سازمان بیمه سلامت و رویکرد بیشتر بر سلامت متمرکز شد تا درمان، همان مجموعه با نگرش‌ها و رویکردهای جدید است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: حدود چهار میلیون نفر نیز از بیمه‌شدگان سایر اقشار در کشور است که شامل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، طلاب، مددجویان بهزیستی، بسیجیان، دانشجویان دانشگاه‌های طرف قرارداد می‌شود.

وی بابیان این‌که صندوق دیگری با نام صندوق بیمه ایرانیان داشتیم، گفت: در زمان دولت آقای روحانی این بیمه به نام بیمه سلامت همگانی تغییر نام داد و به تمام آحاد فاقد دفترچه، ارائه خدمات کرد که جمعیت ده میلیون نفری را دارد.

مجیدی با اشاره به این که از ابتدای سال 1398، صندوق جمعیت یک میلیون نفری مددجویان کمیته امداد تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند و دفترچه صادر شد و از بحث کارت خارج شدند تا منزلت مددجو حفظ شود.

وی تعداد بیمه‌شدگان کارمندان و بازنشستگان را در استان 270 هزار نفر عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از سایر اقشار استان 80 هزار نفر، از مددجویان کمیته امداد 45 هزار نفر، از تحت پوشش‌های بیمه سلامت همگانی که رایگان خدمات گرفته و از خدمات مراکز دولتی بهره‌مند می شوند 350 هزار نفر و 60 هزار نفر نیز از بیمه سلامت ایرانیان که حق بیمه می‌دهند بر اساس بودجه ضمن برخورداری از خدمات بخش دولتی از خدمات بخش خصوصی نیز برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/114/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحت پوشش بیمه سلامت آذربایجان شرقی سازمان بیمه میلیون نفر بیمه شدگان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب