Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست آبی پوشان مقابل سایپا گفت: استقلال در بازی دیروز مقابل سایپا از لحاظ خلق موقعیت کم دقت بود. استقلال به دلیل نداشتن تمرکز در این بازی زمین گیر شد و شکست خورد. سایپا با بازیکنان جوان توانست به خوبی بازی را اراده کند.

 

او ادامه داد: آبی پوشان نسبت به بازی گذشته بد عمل کردند و قدر موقعیت‌های خود را ندانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال هنوز به ثبات و خود باوری کامل نرسیده است. بازیکنان شخصیت قهرمانی پیدا نکرده اند. این مسائل باعث می‌شود روند تیم سینوسی شود. استقلال اگر می‌خواهد در لیگ برتر قهرمان شود، ابتدا باید به ثبات شخصیت برسد.

 

لطیفی در مورد خط دفاع ضعیف استقلال تصریح کرد: ساختار دفاعی استقلال به شدت متزلزل است. اگر کادر فنی روی دفاع تیم کار نکند، در بازی‌های آسیایی استقلال به مشکل خواهد خورد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: لطیفی فکری علی لطیفی بازیکن محمود فکری استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو