Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تسهیل پرداخت و دریافت تسهیلات کرونایی، گفت: از مجموع ۳۰۰ میلیارد تومان تقاضای تسهیلات مربوط به مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۸۹ میلیارد تومان در سطح استان پرداخت شده است.

نادر صادقی امروز پنجم بهمن ماه در جلسه کمیته اقتصادی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، با اشاره به اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: ضروری است بانک‌های عامل استان روند پرداخت این تسهیلات را تسهیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از افزایش رقم این تسهیلات به ۱۶۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: تاکنون ۶۱ درصد از پرونده‌های متقاضیان دریافت تسهیلات به نتیجه رسیده است. از ۳۰۰ میلیارد تومان درخواست تسهیلات ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده است.

وی با اشاره به رغبت کم مردم برای دریافت این تسهیلات، تاکید کرد: متأسفانه بالا بودن نرخ سود، مبلغ پایین تسهیلات و دوره دو ساله بازپرداخت تسهیلات؛ سه عاملی هستند که مردم را از دریافت آن دلسرد می‌کند بنابراین باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم تشویق به دریافت تسهیلات شوند.

صادقی با اشاره به فعالیت ۳۸ واحد تولید ماسک در آذربایجان غربی، تصریح کرد: این تعداد واحد از شیوع بیماری کرونا شروع به فعالیت کرده‌اند که تاکنون ۵ واحد پروانه دریافت کرده و ۸ مورد دیگر در شرف دریافت هستند.

وی یادآور شد: تمامی واحدهای تولیدی باید دارای پروانه فعالیت باشند در غیر این صورت از فعالیت واحدها جلوگیری می‌شود تا محصول نهایی که به دست عموم می‌رسد سلامت جامعه را تهدید نکند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مشاغل آسیب دیده از کرونا آذربایجان غربی میلیارد تومان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از حریق شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در همان ساعت اولیه پس از حریق سپاه و بسیج شهرستان در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کرده و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه هستند.

وی ضمن قدردانی از تمهیدات و دستورات ویژه فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به آمادگی برای ساخت مسکن مددجویان به کمک کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) گفت: بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم آسیب دیده این منطقه است.

نقدپور ادامه داد: سپاه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در کنار دیگر مجموعه نهادها و ادارات دولتی همه دست به دست هم داده و در حال انجام وظیفه در منطقه حادثه دیده هستند.

وی به برقراری امنیت در کنار نیروهای خدوم فراجا در منطقه امام زاده ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک امام زاده ابراهیم (ع) منطقه زیارتی سیاحتی است و پذیرای زائران زیادی بوده، لذا برنامه ریزی لازم با همکاری فراجا در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شفت از همکاری گروه‌های جهادی برای پخت چند وعده غذای گرم و توزیع بین خانوارهای دچار حریق خبر داد و افزود: بسیج ظرفیت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این شهرک موجب تقویت امید مردم شده و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

کد خبر 6095867

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی