Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فوت استاد «حسین کیوان» اظهار داشت: این هنرمند موسیقی اصفهانی به مدت یک سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد.

وی با بیان اینکه این هنرمند موسیقی روز جمعه به علت شدت بیماری جان خود را از دست داد، ابراز داشت: مراسم تشییع این هنرمند با حضور هنرمندانی همچون محمد بطلانی، استاد مصطفی قناعت و محمد حسین کریمی و خانواده وی برگزار و در قطعه نام آوران باغ رضوان خاکسپاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند موسیقی با بیان اینکه استاد کیوان کارمند اداره برق بوده است، اضافه کرد: وی در دوران حیات همواره نسبت به اطرافیان با مهربانی رفتار می‌کرده و در محافل هنری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی گفت: استاد کیوان در محافل هنری با اساتیدی چون استاد حسن کسایی و استاد جلیل شهناز و… به نوازندگی می‌پرداخته است.

سعیدی تصریح کرد: استاد کیوان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در محضر اساتیدی همچون حسین تهرانی، جهانگیر ملک و امیر ناصر افتتاح تأثیر پذیرفته بود و شیوه و ساختار تنبک نوازی وی به سبک استاد تهرانی بوده است.

کد خبر 5129593

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی علی سعیدی مرگ و میر ویروس کرونا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه دهه فجر شیوع کرونا قوه قضاییه مشهد شهرکرد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا