Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج به همراه مسئولین این بیمارستان با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج به همراه مسئولین این بیمارستان با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حضور رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج ،پرستاران و کادر درمانی بیمارستان را افتخار جامعه و استان دانست و گفت :کادر درمانی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا قرار دارند که این عمل خدا پسندانه باید مورد تقدیر قرار گیرد.   مدیر کل ورزش و جوانان استان از عزت و همراهی کادر و پرستاران بیمارستان شهید جلیل بعنوان مدافعان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و از تلاش های رئیس و مجموعه بیمارستان شهید جلیل در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.   مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری ،همراهی و حمایت های استاندار،معاونین و یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مبارزه با بیماری کرونا در استان تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولین استانی و همراهی مردم شاهد ریشه کنی بیماری منحوس کرونا از ایران اسلامی باشیم.   سعید جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از همراهی و حمایت های ارزشمند مدیر کل ورزش و جوانان استان ،هیات های استانی از زمان شیوع بیماری کرونا تقدیر و گفت :این حضور و همراهی باعث دلگرمی و قوت قلب جامعه پزشکی و درمانی بیمارستان شهید جلیل شد.   جاودان سیرت ،ورزش را خمیر مایه سلامتی برشمرد و بیان داشت :سلامتی با ورزش عجین شده است .   رئیس پرتلاش ،مردمی و ورزشی بیمارستان شهید جلیل یاسوج از حمایت های هیات های همگانی ،رزمی و فوتبال در این مدت تقدیر و همراهی این مجموعه را مایه مبهات مجموعه بیمارستان شهید جلیل برشمرد.   وی ،سلامتی جامعه را در گرو ورزش ذکر و از سراشیبی مراجعه ،بستر یها و مرگ و میرها در استان در پیک سوم بیماری کرونا خبر و بر رعایت موارد بهداشتی ،ماسک زدن ،عدم حضور در مراسمات و مجالس تاکید کرد.   جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی وبیمارستان شهید جلیل در کنترل ،پیگیری و درمان بیماران کرونا در کشور بعنوان برگ زرینی از افتخارات استان و مجموعه درمانی خبر و این موفقیت را مدیون حضور و همراهی دستگاههای اجرایی استان ذکر کرد .   این مقام مسئول در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بر استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های دستگاه ورزش در توسعه ورزش در بیمارستان تاکید و رشته های فوتبال ،والیبال ، رزمی و کوهنوردی را جزو رشته های مورد علاقه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان برشمرد و افزود:ورزش اصل اساسی و مهم در بین پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان است.   سعید جاودان سیرت ،از برگزاری رقابتهای فوتسال ویژه پرسنل بیمارستان شهید جلیل در این ایام خبر و خواستار مشارکت دستگاه ورزش در برگزاری این رقابتها شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاسی به امضای رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از حمایت ها و پیگیرهای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان ،حسینان رئیس هیات رزمی استان و افشاریان رئیس هیات فوتبال استان تقدیر شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیدار مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج علوی مدیر کل ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان بیماری کرونا جاودان سیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران