Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران ضمن حضور 10 ساعته در منطقه 20 از پروژه های شاخص و کوچک مقیاس محله ای بازدید کردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ با حضور محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و حسن خلیل آبادی رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با همراهی فرهاد افشار شهردار منطقه 20، ابتدا طی ملاقات مردمی با شهروندان به درخواست های حوزه شهرسازی منطقه رسیدگی و اقدامات و دستورات لازم صادر و سپس از پروژه های شاخص و کوچک مقیاس محله ای بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاری " رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر " طی سخنانی در بازدید از پروژه ها، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت شهری منطقه 20 گفت : شهرداری منطقه 20 به عنوان شهرداری پیشگام در اجرای پروژه های توسعه محله ای، اقدامات ارزشمندی را مبتنی بر توجه به عرصه های عمومی و ایجاد فضاهای شهری قابل استفاده برای مردم انجام داده است.
او با اشاره به اینکه تعدادی از طرح های بلاتکلیف در این منطقه با پیگیری های انجام شده در شورای شهر به نتیجه رسیده است گفت: خوشبختانه طرح موضعی محدوده 70 هکتاری فدائیان اسلام بعد از 30 سال بلاتکلیفی در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری و در کمیسیون ماده 5 به تصویب رسید.
سالاری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس در این منطقه افزود: این منطقه با دارابودن بالاترین اعتبار ابلاغی در بین مناطق 22 گانه، تاکنون در اجرای پروژه های محله ای پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است که از آن جمله می توان به احداث 17 هکتار بوستان محله ای درون شهری و 6 هکتار بوستان برون شهری اشاره کرد.
او در ادامه زیرساخت های خوب برای رفاه حال شهروندان از جمله احداث زمین های چمن مصنوعی و بوستان های محلی در محلات کم برخوردار، آسفالت معابر و محوطه سازی های محلی را ارزشمند برشمرد.
عضو شورای شهر فعالیت های عمرانی انجام شده در جاده بی بی شهربانو را برای رفاه حال شهروندان و گردشگران قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: متاسفانه برداشت های غیرمجاز در اطراف بقعه بی بی شهربانو موجب خساراتی به میراث طبیعی این اثر تاریخی و ایجاد آلودگی محیط زیست شده و نیازمند توجه بیشتر از سوی نهادهای ذیربط دارد. این گزارش حاکی است با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران ارشد منطقه 20 پروژه های شاخص و محلی از جمله بوستان های مینیاتور و زیتون، پاتوق محله امام زاده ابوالحسن، خیابان کامل، ری لند، پیاده راه بی بی شهر بانو، بوستان رضوان در محله علایین مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع برخی از موانع و ادامه روند تلاش ها در راستای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر پروژه های شاخص محله ای منطقه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن