Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت گفت: انجمن حمایت زندانیان این شهرستان طی سال جاری تا پایان آذرماه، یک میلیارد ۸۵۱ میلیون ریال برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اختصاص داده است. عنایت الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در گفت‌وگو با میزان از حمایت یک میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریالی از خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان خبر داد و بیان کرد: اقدامات انجمن حمایت از زندانیان در ۹ ماه امسال در قالب توزیع ۲۰ بسته بهداشتی، ۳۰۶ بسته غذایی، توزیع کارت هدیه به ۳۵۱ خانواده، واریز مستمری برای ۱۰۴ خانواده، توزیع لوازم التحریر به ۵۰ خانواده، آزادسازی سه نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، توزیع گوشت در بین ۳۳ خانواده، خرید یخچال و تلویزیون توسط خیران و اهداء به خانواده زندانیان، توزیع هزار ماسک به خانواده زندانیان، بازسازی دو باب خانه از زندانیان، تهیه جهیزیه برای دو نفر از فرزندان زندانیان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان است و این انجمن برنامه‌های متعددی را در جهت کاهش آسیب‌ها و تهدید‌هایی که متوجه خانواده زندانیان می‌شود را برنامه ریزی و اجرا کرده است.   بیشتر بخوانید: ۶۷۵ خانواده از زندانیان در قم تحت پوشش کمیته امداد و انجمن حمایت از زندانیان هستند دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت اظهار کرد: در آینده با راه اندازی کارخانه تولید شانه تخم مرغ و کارگاه خیاطی و سایر فعالیت‌های درآمدزا بر خود اشتغالی و توانمندسازی خانواده زندانیان تلاش می‌شود.

وی همچنین در پایان ضمن قدردانی از کارکنان در انجمن حمایت از زندانیان و خیرینی که در این امر همراهی کرده اند، از سایر افراد خیر نیز در جهت حل مشکلات زندانیان دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان بافت حمایت از زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان بافت حمایت از زندانیان خانواده زندانیان نیازمند انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد خراسان‌ جنوبی، گفت: با اجرای طرح اشتغالزایی قالیبافی از ابتدای امسال یک هزار و ۳۶۲ مترمربع انواع فرش دستباف توسط مددجویان تحت حمایت تولید و به بازار عرضه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر نخعی با اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای سال 1402 تاکنون مددجویان این نهاد 297 تخته فرش به متراژ 1362 مترمربع فرش دستباف تولید کردند که این تولیدات توسط امداد و فروش مستقیم بافنده به ارزش 42 میلیارد و 365 میلیون ریال در استان و تهران به فروش رسیده است.   

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه استعداد‌سنجی قالیبافان و مشاوره شغلی آنها به صورت چهره به چهره از رویکردهای اساسی این نهاد در ایجاد طرح‌های قالیبافی استف افزود: پس از طی این مراحل متقاضیان بافت فرش جهت انتخاب نوع فرش و تکمیل پرونده به واحد اشتغال مربوطه معرفی می‌شوند که با تهیه امکانات نقشه و مواد اولیه مورد نیاز توسط امداد، طرح راه‌اندازی می‌شود. 

نخعی با اشاره به فرآیند بافت فرش توسط مددجویان تحت حمایت، گفت: در مرحله بافت فرش، استادکار ناظر طرح ماهیانه و به صورت منظم بر روند بافت آن نظارت کرده و پس از اتمام بافت، ضمن ارزیابی و قیمت‌گذاری، فرش تولیدی مددجوی تحت حمایت امداد توسط شرکت صنعت‌آفرینان مرکز خریداری و وجه آن پس از کسر بدهی مواد اولیه به حساب مددجو واریز می‌شود.  

وی صنعت فرش را آمیخته با فرهنگ و تمدن زنان و مردان توانمند کشور دانست و بیان کرد: صنعت قالیبافی میراث گذشتگان این استان است که به نسل امروز منتقل شده که علاوه بر تولید فرش‌های با کیفیت به معیشت خانواده خود نیز کمک قابل  توجهی کنند. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه کار نظارت، آموزش و هدایت فرش‌بافان و بازاریابی فروش توسط کارشناسان ‏این نهاد انجام می‌شود، افزود: بیشتر بافندگان فرش دستباف را زنان مددجو و ‏سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که از نظر تأمین مواد اولیه، نظارت بر تولید فرش، برگزاری کلاس‌های ‏آموزشی دوره‌ای مورد حمایت قرار می‌گیرند. 

نخعی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با همکاری بافندگان و اساتید فرش استان آذربایجان شرقی در حال آموزش و توسعه بافت فرش با گره ترکی هستیم که سبک جدیدی دربین مددجویان استان است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند