Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: هر واگن روزانه سه هزار نفر را جا به جا می‌کند که با اضافه شدن ۱۰ واگن جدید، ۳۰ هزار نفر به ظرفیت جا به جایی مسافران در خط یک مترو اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بنکدار هاشمی امروز _یکشنبه پنج بهمن ماه ۹۹_ در آئین اضافه شدن دو رام به خط اول متروی اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه با همت مدیریت شهری دو رام قطار جدید شامل ۱۰ واگن به ظرفیت خط یک مترو اضافه شده و تعداد رام‌های این خط از ۱۲ رام به ۱۴ رام افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اضافه شدن رام‌های جدید حدود ۳۰ هزار نفر به ظرفیت مسافربری خط یک مترو اضافه شده است، تصریح کرد: هر واگن روزانه سه هزار نفر را جا به جا می‌کند که با اضافه شدن ۱۰ واگن جدید، ۳۰ هزار نفر به ظرفیت جا به جایی مسافران در خط یک مترو اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: قبل از کرونا روزانه ۱۲۰ هزار نفر با خط یک مترو جا به جا می‌شدند که با اضافه شدن دو رام جدید امکان جا به جایی ۱۸۰ هزار نفر در روز وجود دارد.

وی با بیان اینکه ارزش دو رام جدید ۳۰۰ میلیارد تومان است، افزود: در خط دو مترو نیز در یکسال و نیم گذشته حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در بخش سازه و سیویل انجام شده است.

کد خبر 470513

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان کلانشهر شهر شهرداری اصفهان مسافران هر یکشنبه یک افتتاح شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خط یک مترو اضافه اضافه شدن جا به جایی هزار نفر جا به جا دو رام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم