Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رغم سخنرانی‌ها و گفتگوهای وزیر ارتباطات در خصوص توسعه شبکه مخابرات در روستاها و مناطق دوردست، مردم روستاهای شهرستان قروه از وضعیت آنتن دهی و خدمات اینترنتی تلفن های همراه گلایه مند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، طی روزهای گذشته مردم در بسیاری از روستاهای شهرستان قروه با ارسال پیام های متعددی برای ما از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه گلایه داشته اند و نبود زیر ساخت های مخابراتی و عدم توجه به ضعف گسترده شبکه اینترنتی را مانع از تحصیل دانش اموزان از طریق شبکه شاد می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این خبر بیشتر پیام های مردمی نیز از روستاهایی به دست ما رسیده است که اتفاقا بیشترین نزدیکی را به سطح شهرستان دارند و جای تعجب است که چگونه در این روستاها شاهد ضعف در خدمات رسانی شبکه تلفن همراه هستیم!

به عنوان مثال روستاهای ویهج و سنگین آباد تنها در حدود ۵ تا ۱۰ کیلومتر با شهر قروه و یا حتی شاید کمتر از این فاصله دارند اما طی ۲ روز گذشته بیشترین تعداد پیام های ارسالی ما از سوی مردم این دو روستا بوده است.

توسعه آموزش های مجازی با شیوع ویروس کرونا نیز این حساسیت را بیشتر کرده است و هم اکنون والدین نیز از شرایط تحصیل فرزندان خود ناراضی هستند.

این در حالی است که تقریبا روزی نیست که وزیر ارتباطات از توسعه شبکه اینترنتی و تلفن همراه در کشور سخن نگوید و جای تعجب است که چرا این توسعه در روستاها به این شیوه ضعیف پیش می رود.

یکی از اهالی روستای میهم سفلی در پیامی به خبرنگار ما می گوید: ما اهالی روستای میهم از سیستم مخابرات شکایت داریم چون هم از لحاظ انتن دهی و هم از لحاظ اینترنت بسیار ضعیف میباشد. با وجود اینکه دو روستای میهم پایین و میهم بالا با هم حدود ۵۰۰۰ نفر جمعیت دارد ولی متاسفانه از لحاظ اینترنتی بسیار ضعیف است به طوری که دانش اموزان و دانشجویان برای کلاسهای انلاین دچار مشکل هستند و در این سرمای زمستان باید به ارتفاعات روستا بروند تا بتوانند در امتحانات مجازی دانشگاه شرکت کنند.

همچنین یکی از اهالی روستای ویهج نیز در پیامی به خبرنگار ما گفت: با وجودی که روستای ما در ۵ کیلومتری قروه قرار دارد اما وضعیت آنتن دهی آن بسیار ضعیف است و با مشکلات زیادی در شبکه شاد نیز روبرو هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم مسئولین برای این مسئله چاره ای بیاندیشند که ما حداقل بتوانیم به راحتی با دیگران از طریق تماس تلفنی ارتباط بگیریم.

همچنین پیام های بسیاری از روستاهای دوسر، نارنجک، مظفر آباد، شکوه آباد، شیروانه و گلالی، اوریه، قصلان، شیخ جعفر، کریم آباد علیوردی و روستای قصلان برای ما ارسال شده است که همین گلایه ها را به شکل های دیگری مطرح کرده اند.

در همین رابطه گزارش های دیگری نیز در روزهای آتی منتشر خواهد شد که در ادامه مطالبات مردم این مسئله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وضعیت آنتن دهی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از دستگیری هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی با همکاری پلیس فتا استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌غربی، علی توکلی اظهار کرد: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده مشخص گردید اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص می‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضائی گردیده و روانه زندان شد.

توکلی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و… جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است، دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی آدرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

کد خبر 747619

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • روزی به نام تلفن!
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود