Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@23:55:12 GMT

رد شدن خودروی پلیس آمریکا از روی مردم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۲۶۶۸

‍‍‍‍‍‍

سریال خشونت پلیس آمریکا با زیرگرفتن تعدادی از مردم در شهر تاکومای ایالت واشنگتن ادامه یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ویدئویی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد که یک افسر پلیس آمریکایی در شهر «تاکوما» در جنوب «سیاتل» ایالت واشنگتن، شب گذشته (شنبه) به وقت محلی با خودروی شاسی بلند پلیس، گروهی از معترضانی را که در خیابان ایستاده بودند، زیرگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
در ویدئویی دیگر که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اشت، افرادی دیده می‌شوند که پس از عبور خودروی شاسی بلند پلیس از روی آنها، بر روی زمین افتاده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی در پی این اقدام نیروی پلیس تاکوما، یک نفر بر اثر شدت جراحات ناشی از برخورد با خودروی پلیس به بیمارستان منتقل شد.

«وندی هادو» یکی از سخنگویان پلیس تاکوما تصریح کرد که گروهی از افراد برای مسابقات اتومبیلرانی در خیابان جمع شده بودند که یک افسر پلیس با خودروی شاسی بلند نیرو‌های امنیتی به سمت گروهی از افراد حمله ور شد و با خودرو از روی آن‌ها عبور کرد.

به دنبال این اقدام خشونت آمیز پلیس تاکوما، مردم شروع به اعتراض و کوبیدن به پنجره‌های خودرو کردند و این افسر پلیس از ترس واکنش شدید مردم به سرعت از صحنه گریخت.

از طرف دیگر، «الیزابت پائولی» از مسئولان عالی‌رتبه تاکوما گفته است که افسر پلیسی که به سمت جمعیت حمله‌ور شده است، به مرخصی اجباری فرستاده شده است تا تحقیقات درباره این موضوع تکمیل شود.

پلیس آمریکا به استفاده از خشونت بیش از حد معروف است و این اولین بار نیست که گزارش‌های این چنینی از استفاده افسر پلیس آمریکا از خشونت بیش از حد منتشر می‌شود. پیش از این نیز در فواصل زمانی متفاوت کلیپ‌های ویدئویی از رفتار‌های خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با مردم این کشور به ویژه اقلیت‌ها و سیاهپوست‌ها منتشر شده است.

پلیس بیم آن را دارد تا ماجرای جورج فلوید و اعتراضات پس از آن در جامعه متشنج کنونی آمریکا تکرار شود. برچسب ها: پلیس آمریکا ، خشونت پلیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس آمریکا خشونت پلیس پلیس آمریکا افسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا