Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون کشتی به کردستان، امضا تفاهم نامه همکاری با استانداری بود که در قالب این تفاهم نامه کشتی کردستان در سال‌های آینده شاهد پیشرفت‌های مؤثری خواهد بود.

این تفاهم نامه همکاری به منظور گسترش کشتی در میان جوانان کردستانی و همچنین حفظ و ارتقا سلامتی جامعه به امضا رسیده و رویکرد آن حمایت از هیأت کشتی استان کردستان به منظور ارتقا کشتی در این منطقه از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهداف این تفاهم نامه می‌توان به توسعه کمی و کیفی در خصوص برگزاری مسابقات و اردوهای مرتبط با کشتی به صورت سالانه، ایجاد شادابی و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت برای جوانان، ارتقا سطح آمادگی جسمانی، روانی و اجتماعی ورزشکاران، شناسایی کشتی گیران مستعد و بهره گیری از آنها در تیم‌های ملی و توسعه و ترویج منش و رفتار پهلوانی در رشته کشتی با در نظر گرفتن الگوهایی مانند جهان پهلوان تختی نام برد.

کد خبر 5129675

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی استانداری کردستان علیرضا دبیر تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تکواندو کمیته ملی المپیک تیم فوتبال سایپا تهران کشتی آزاد علیرضا بیرانوند مهدی طارمی مهرداد میناوند کاراته اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد