Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:09:31 GMT

تکمیل اردوگاه شهیدبابایی با مشارکت بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۳۳۵۲

تکمیل اردوگاه شهیدبابایی با مشارکت بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرخ زاد، معاون استاندار قزوین در کارگروه توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش آموزی استان، گفت: در حال حاضر شاهد تحولات و آبادانی زیادی در این مجموعه هستیم ولی با این وجود،  اقدامات زیادی باقی مانده که برخی از آنها بدون اعتبار و صرفا با تدبیر مدیریتی قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ۲اردوگاه دانش آموزی در استان، اظهار کرد: ثبت و انتقال اسناد مالکیت و تخصیص آب به اردوگاه‌های یانس‌آباد و ضیاء آباد از جمله اقداماتی است که نیاز به اعتبارات ویژه ندارد.

فرخزاد تصریح کرد: موقعیت مناسب این مجموعه واقع در حاشیه آزادراه قزوین - کرج و مساحت ۱۰۶هکتاری آن، جذابیت زیادی برای ورود سرمایه گذار بخش خصوصی دارد که می‌توان این مساله را در کارگروه سرمایه گذاری استان مطرح کرد.

این مقام مسئول با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی، اضافه کرد: ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از مشکلات فعلی این اردوگاه‌ها را مرتفع سازد.

او افزود: در حال حاضر در چند شهر تاکستان از جمله ضیاءآباد و نرجه اقدامات عمرانی خوبی انجام ‌شده و طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان، منابع خوبی برای شهرهای زیر ۵۰هزار نفر در نظر گرفته شده است که می‌توان در قالب تفاهم‌نامه از محل درآمد شهرداری‌ها مشکلات اردوگاه ضیاءآباد را حل کرد.

فرخ زاد اضافه کرد: در مجموع،  اعتبارات در نظر گرفته شده برای سال جاری باید با درصد تخصیص بیشتر در نظر گرفته شود و همچنین از اعتبارات سال ۱۴۰۰ برای اردوگاه ضیاءآباد و یانس آباد مد نظر قرار گیرد و نیازهای حداقلی این مجموعه‌ها تامین شود. 

معاون استاندار قزوین خاطرنشان کرد: نگهداری این مجموعه‌ها نیاز به تدبیر بیشتری دارد تا بتوانیم منابع مالی را از طریق بخش خصوصی تامین کنیم چون نگهداری از این مجموعه‌ها هزینه‌های زیادی را در برمی‌گیرد که نیاز است درآمدزایی از آنها توسط بخش خصوصی انجام شود.

فرخ زاد تاکید کرد: اگر ۱۰هکتار از اردوگاه شهید بابایی یانس آباد به بخش خصوصی واگذار شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و با ۵۰میلیارد تومان اعتبار تمام خواسته‌ها تامین می شود.

معاون استاندار قزوین گفت: با توجه به اعتبارات مصوب سال۹۹، آموزش و پرورش، این اختیار را دارد که اراضی مجموعه را واگذار کند که از این طریق می‌توان منابع مالی را تامین کرد ولی این کار،  نیاز به ریسک مدیریتی دارد چون قانون، این اختیار را داده است.

46

کد خبر 1479417

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان ۳۷ هزار و ۸۶۰ نفر حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی اضافه کرد: پارسال فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند ۷۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از ابتدای امسال ۳ هزار و۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام افزوده شده اند که ۱۴۵ نفر آنان معلمان هستند.

ظاهری افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۸ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که غالبا در رده سنی ۶ تا ۱۸ قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که برای این دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است