Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی شرکت : مجموعه سفر از حدود دو سال پیش تاسیس گردیده مجموعه سفر یک محیط پویا و سرزنده و یک تیم ورک قوی است که دارای 5 مجموعه برند است. کارآموز در حوزه دیجیتال‌‌مارکتینگ جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، کارآموزی مجموعه ما مایل به همکاری با یک کارآموز خلاق، منظم و باانگیزه در حوزه دیجیتال‌‌مارکتینگ هستش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همکاری با مجموعه سفر باید بسیار مصمم جهت رشد و یادگیری باشید تا در کنار هم موفقیت‌های بزرگی رو جشن بگیریم.در این دوره شما یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ خواهید شد فعالیت شرکت ما در زمینه پوشاک و لوازم آرایش میباشد. مهارت‌های لازم کارآموزان: جوان، با انگیزه و دارای روحیه رشد و یادگیری، خلاق و ایده پرداز خوش اخلاق و متعهد و منظم دارای روابط عمومی بالا و فن بیان دارای روحیه کار تیمی و توسعه فردی آشنایی لازم با مدیریت شبکه های اجتماعی و اینترنت و کامپیوتر آشنایی با تولید محتوا و مدیریت محتوا آشنایی با مدیریت پروژه آشنایی مقدماتی با عکاسی زبان انگلیسی در حد متوسط تو این دوره چه چیز هایی میاموزید: آموزش اصولی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ بر روی پروژه های واقعی آموزش نرم افزار های کاربردی مثل فتوشاپ آموزش سوشال مدیا تحلیل و آنالیز رقبا تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و مدلینگ افزایش فالوئر تبلیغات و بازاریابی کمپین های تبلیغاتی مدیریت زمان و ارتباط با مشتری مدیریت اکانت تمامی دوره ها و آموزش ها رایگان است طول و زمان دوره : 3 ماه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 الی 18 نزدیک مترو شریعتی (محدوده شرکت پاسداران میباشد) محیط عالی و پویا و سالم امکانات عکاسی حرفه ای و اینترنت پر سرعت منتورینگ تخصصی توسط مشاوران کسب و کار امکان ارتقا شغلی و استخدام پاداش موردی هزینه ایاب ذهاب در ماه دوم و سوم در صورت فعالیت موجه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09128094075

 

پربیننده ترین استخدام کارمند مالی و اداری در شرکت نام آوران پی پارس در تهران استخدام نقشه‌کش صنعتی در شرکت پیشگامان روشنگر پارس در فارس استخدام مهندس صنایع در شرکت وستا پلیمر نیک در شهرک صنعتی صفادشت استخدام کارشناس فروش محصولات پزشکی در ققنوس تیسفون در تهران استخدام مهندس برق در شرکت وزان در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت مجموعه سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، ظهر پنج شنبه با اشاره به بارش‌های اخیر بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هیچ چالشی در حوزه آبگرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با بیان اینکه طی روز‌های اخیر در اغلب نقاط کشور بارندگی‌های شدید سیل آسا را شاهد بوده ایم، گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان اینکه سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منابع در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، استفاده از درس آموخته‌های این استان در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و همچنین اقدامات حین بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر‌های ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز مختلف قرار دارند، عنوان کرد: در این خصوص ضروری است که بیش از گذشته به تهیه و تدوین «طرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکار‌های لازم برای کاهش این اثرات را پیش بینی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت