Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در مراسمی که با حضور ابراهیم میری، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک، مهدی خسروی، مسئول مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک و همکاران شعبه زاهدان بانک سرمایه در مدرسه ای ابتدایی واقع در منطقه‌ ای محروم از شهرستان زاهدان برگزار شد، 917 بسته اهدایی بانک سرمایه شامل نوشت‌افزار و اقلام بهداشتی (ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) به دانش آموزان و کادر آموزشی این مرکز تحصیلی اهدا شد.

در این مراسم رئیس شعبه زاهدان بانک سرمایه در سخنانی کوتاه ابراز داشت: بانک سرمایه در راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود و در ادامه خدمت رسانی به مدارس مناطق محروم، همچون سال های گذشته بخشی از هزینه های تبلیغاتی را در زمینه بهسازی و تجهیز مدارس در این مناطق هزینه نموده است و این امر گام کوچکی در راستای ادای دین بانک سرمایه به آینده سازان ایران عزیز است.

این گزارش در پایان می افزاید طرح اهدای نوشت افزار و اقلام بهداشتی از سوی بانک سرمایه که به مناسبت فرارسیدن 18 دی ماه، پانزدهمین سالروز تأسیس این بانک، به اجرا درآمده است، شش مدرسه از مناطق محروم کشور را شامل شده است که اخبار مربوط به سایر مدارس طی روزهای آتی انتشار خواهد یافت.

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک سرمایه دانش آموزان سیستان و بلوچستان آموزش بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟