Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@07:33:27 GMT

برهم صالح با ۳۴۰ حکم اعدام موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۳۶۴۰

برهم صالح با ۳۴۰ حکم اعدام موافقت کرد

یک منبع در دفتر ریاست جمهوری عراق اعلام کرد که برهم صالح، رئیس جمهوری این کشور با حکم اعدام ۳۴۰ تن از محکومان دادگاه‌های ویژه پرونده‌های تروریستی و جنایی عراق موافقت کرد.

 این منبع به تلویزیون "الشرق" گفت: تایید حکم اعدام این ۳۴۰ محکوم پس از بررسی دقیق پرونده‌های آنها از تمامی زوایای قانونی و ابعاد قانون اساسی از جمله استفاده از تمامی فرصت‌های اعتراض به حکم صادره و نیز بررسی این مساله که حکم صادره شامل حکم عفو عمومی شماره ۲۷ سال ۲۰۱۶ نمی‌شود، انجام شد و اجرای حکم‌ها طبق روال کار در وزارت دادگستری در دست انجام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منبع یاد شده، ریاست جمهوری عراق به تایید حکم‌های گزارش شده مطابق با ساختار موجود ادامه می‌دهد و دقت می‌کند بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای پرونده‌ها را بررسی کند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم

جمعی از دانشجویان پاکستانی ضمن اعتراض علیه سخنرانی سفیر آلمان در این کشور، خواستار توقف حمایت های برلین از رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش مشرق، در حین سخنرانی سفیر آلمان در دانشگاه جی سی کشمیر پاکستان دانشجویان این دانشگاه نسبت به حمایت آلمان از اسرائیل برای کشتار مردم غزه اعتراض کردند.

دانشجویان پاکستانی با سر دادن شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفتند: سفیر آلمان در پاکستان چگونه می تواند درباره حقوق بشر سخنرانی کند، در شرایطی که کشور خودش آشکارا حقوق بشر را نقض می‌کند!

این دانشجویان به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در آلمان اعتراض کردند و باعث قطع سخنرانی سفیر شدند.

سفیر آلمان در واکنش به این اتفاق گفت: اگر می خواهی داد بزنی بروید بیرون از سالن فریاد زدن رفتار مناسب نیست، خجالت بکشید!

در پی این رخداد سخنرانی سفیر آلمان بر هم خورد و نیروهای امنیتی نیز دانشجویان معترض را به بیرون از سالن هدایت کردند.

دیگر خبرها

  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود