Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:01:11 GMT

عادی‌انگاری کرونا موج بعدی را به همراه دارد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۳۷۵۱

عادی‌انگاری کرونا موج بعدی را به همراه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر یکشنبه در جلسه ساماندهی امور سالمندان در اپیدمی کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط کنونی نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک اولویت مهم به شمار می‌رود، افزود: امروز مردم استان باید فارغ از توجه به رنگ‌بندی‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه وقتی رنگ‌بندی مناطق مختلف استان به لحاظ ابتلا به کرونا اعلام می‌شود، این به معنای عادی‌انگاری شرایط کرونا نیست، تصریح کرد: امروز که استان زنجان وارد اقلیم سرد شده است، این شرایط ایجاب می‌کند که پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته رعایت شود.

مرادی نافچی با یادآوری اینکه سالمندان کماکان به عنوان قشری که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا متحمل می‌شند، یاد کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه سالمندان به لحاظ شرایط جسمی و وجود بیماری‌های زمینه‌ای، بیش از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند که این موضوع اهتمام جدی به این قشر را دوچندان می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سالمندان باید از امکاناتی که آن‌ها را در برابر بیماری کرونا مصون نگه می‌دارد، برخوردار شوند، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته باشیم، باید طی افق دو ماهه اقدامات لازم توسط دستگاه‌هایی که سالمندان بخشی از جامعه هدف آن هستند، صورت گیرد.

مرادی‌نافچی در ادامه، گریزی به آخرین وضعیت اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، به تحت پوشش نبودن برخی از سالمندان توسط هیچیک از نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: معتقدیم در شرایط کنونی که با شیوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، سالمندان به عنوان افرادی که بیشترین آسیب را از این موضوع متحمل می‌شوند، باید به لحاظ بیمه تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید نسبت به مراقبت از سالمندان در راستای جلوگیری از ابتلای این قشر به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع حساس باشند. علاوه بر این باید بسته‌های معیشتی بین سالمندانی که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، در اولویت باشد.

کد خبر 5129705

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه سالمندان ویروس کرونا ویروس کرونا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه دهه فجر شیوع کرونا قوه قضاییه شهرکرد مشهد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود