Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند-۱ تاکید کرد که با توجه به قدمت ۵۰ ساله این مجموعه، اکنون بسیاری از قطعات و تجهیزات از تولید داخل تامین می‌شود.

علی‌محمد پوررضا در حاشیه  بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به فعالیت‌های شرکت پالایش گاز بیدبلند-۱ به شانا گفت: این پالایشگاه روزانه حدود ۱۶ میلیون متر مکعب گاز دریافت و به خط لوله یکم سراسری ارسال می‌کند که برای مصرف در کشور در بخش‌های صنعتی، تجاری و خانگی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۵۰ سال از عمر تاسیس پالایشگاه گاز بیدبلند-۱ می‌گذرد، درباره آمادگی این مجموعه برای تولید حداکثری در فصل سرما، اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه طبق برنامه‌ریزی در فصل تابستان انجام می‌شود و ما اکنون برای دریافت گاز آمادگی صد در صدی داریم  و در صورتی هم که نیاز باشد خوراک بیشتری در اختیار پالایشگاه قرار گیرد این آمادگی وجود دارد که با ظرفیت بیشتری گاز را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند-۱ همچنین با تاکید براینکه شیوع ویروس کرونا تولید و فعالیت این مجموعه را متوقف نکرده است، گفت: ما برای مدیریت فعالیت‌ها برنامه‌ریزی کردیم که در انجام تعمیرات هم تجمع جمعیت نشود و کارها در زمان‌های مختلف انجام شود.

پوررضا تصریح کرد: اقدام‌های پیشگیرانه و کنترل‌های پزشکی که برای جلوگیری از عوارض کرونایی نیز به دقت انجام می‌شود و این موضوع وقفه‌ و تاثیر منفی در کار پالایشگاه نداشته است.

وی با اشاره به شعار نمایشگاه امسال با عنوان «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی»، اظهار کرد: پالایشگاه بیدبلند یکی از پیشتازان استفاده از توانمندی داخلی است و با توجه به اینکه در ساخت آن از فناوری‌های قدیمی استفاده شده همسو با به روزآمد کردن خود از علم و صنعت روز صنعت گاز عقب نمانده و نیاز به بازآوری خود را با تکیه بر تولید داخل رفع کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند-۱ یادآور شد: ما با تشکیل کارگروه‌های کارشناسی و کمیته‌های مختلف خود کفایی، منابع داخلی را شناسایی و نیازسنجی کردیم و همه اقلام مورد نیاز را به‌ویژه در زمینه مواد شیمیایی، کاتالیست‌ها، قطعات پمپ‌ها، توربین‌ها و مکانیکال از تولید داخل تهیه کردیم که تاکنون نتایج خوبی هم داشته است.

برچسب هابیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت گاز پالایش و پتروشیمی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس شرکت پالایش گاز بید بلند و مسجد سلیمان

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت پالایش گاز بیدبلند ۱ تولید داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان