Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@06:29:59 GMT

ضرورت تقویت زیرساخت های شبکه برق شادگان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۴۲۴۱

ضرورت تقویت زیرساخت های شبکه برق شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: فرسودگی شبکه، تیرهای چراغ برق و کابل و ترانس های قدیمی از مشکل های برق شهرستان است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز یک شنبه پنجم بهمن ماه جاری در جلسه بررسی مشکل برق شهرستان شادگان که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد، بر تقویت زیر ساخت ها و رفع مشکل شبکه برق این شهرستان تاکید و اظهار کرد: از شرکت توزیع برق استان خوزستان انتظار می رود نسبت به تقویت شبکه برق و رفع مشکل روشنایی معابر شهری و روستایی شهرستان شادگان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او راهکار موثر در رفع مشکل شرکت توزیع برق شهرستان را تقویت زیرساخت های موجود، تعویض ترانس های فرسوده و معیوب با ترانس های جدید، استفاده از ترانس های جدید برای تامین و توزیع مناسب برق، تعویض سیم های برق، تامین روشنایی معابر دانست.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه خواستار تخصیص اعتبار برای پروژه های رفع ضعف برق و ترمیم شبکه های فرسوده برق شهرستان شد و افزود: در همین راستا انتظار می رود با توجه به اهمیت موضوع، شرکت توزیع برق خوزستان نیز حداکثر همکاری لازم در راستای رفع مشکلات حوزه برق شهرستان شادگان را داشته باشد.

صبری پور درپایان همچنین خواستار جمع آوری تیرهای برق فرسوده و افزایش تجهیزهای اداره برق شهرستان شادگان به منظور پایداری و تقویت خطوط برق این شهرستان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیرساخت فرمانداری شادگان برنا خوزستان ترانس برق برق شادگان شهرستان شادگان شرکت توزیع برق برق شهرستان رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: حدود هشت سال قبل در شهرستان حدود ۳۰۰ معلم مازاد داشتیم، اما امروز بیش از ۳۰۰ معلم در بافق کم داریم.

او افزود: کمبود معلم مرد در شهرستان داریم؛ حال چگونه مسئله عفاف و حجاب را باید دنبال کنیم درحالیکه در مدرسه پسرانه معلم خانم درس بدهد؟

حسینی بیان کرد: امروز نیاز ما به معلم بیش از هر نیاز دیگر است و رهبر معظم انقلاب بر افزایش توانمندی معیشتی معلمان تأکید کردند. 

او ادامه داد: زیرساخت را باید آماده کرد تا آموزش و پرورش جاذبه داشته باشد و جوانان به سوی شغل معلمی کشیده شوند. 
خطیب جمعه بافق گفت: تمام ارگان‌های ما نیرو جذب می‌کند، اما آموزش و پرورش نیرو می‌سازد و کسی که می‌خواهد نیرو بسازد خودش باید متدین باشد. 

او تأکید کرد: یک مسئله‌ای باید با جدیت در مدارس دنبال شود، بحث هویت ملی دانش‌آموزان است به این معنی که دانش آموزان به ایرانی بودن خود افتخار کنند. 
حسینی افزود: روحیه انقلابی در آموزش و پرورش باید ایجاد و تقویت شود و هرکسی با زبانش یا قلمش روحیه‌ی انقلابی را در آموزش و پرورش تضعیف کند، خداوند اورا نخواهد بخشید. 

او گفت: دانش‌آموزان ما باید به سوی حرفه آموزی و هنر آموزی سوق داده شوند و آموزش و پرورش نیز به این مسئله بپردازد. 

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز اول مسئله‌ی تمام دنیا فلسطین است و این جنبش‌های دانشجویی در دنیا و کشور‌های غربی، حقانیت دفاع ایران از فلسطین را نشان می‌دهد. 

او افزود: اسرائیل امروز با بهانه یهود ستیزی، در غزه می‌جنگد، در حالی که ما با یهود مشکلی نداریم، ما با صهیونیست مشکل داریم. 
حسینی گفت: امروز دانش‌آموزان ما باید به صورت عقلانی درک کنند که چرا مرگ بر آمریکا یا ظلم سرکوب این جنبش‌های دانشجویی باید برای دانش‌آموز ما تبیین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور