Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ماشین سازی گفت: تیم شرایط خوبی دارد و آماده بازی مقابل فولاد خوزستان هستیم. به امید خدا می‌رویم که اولین برد فصل‌مان را در خانه خودمان به دست بیاوریم

شاهین حاج ‌بابایی، مدیر ماشین سازی در خصوص آخرین وضعیت این تیم صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، شاهین حاج ‌بابایی در خصوص شرایط ماشین ‌سازی در آستانه بازی با فولاد خوزستان به فارس گفت:

تیم شرایط خوبی دارد و آماده بازی مقابل فولاد خوزستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به امید خدا می‌رویم که اولین برد فصل‌مان را در خانه خودمان به دست بیاوریم. مانند دو سنگ آسیاب هستیم که روی هم می‌چرخند اما از آن فقط آرد بیرون نمی‌آید. همه اعضای تیم، بازیکنان و کادر فنی زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما فقط نتیجه نمی‌گیریم.

شاهین حاج ‌بابایی با اشاره به بدشانسی‌های ماشین ‌سازی گفت:

در بازی با مس رفسنجان یک موقعیت تک به تک خیلی خوب داشتیم که گل نشد. در آن بازی دروازه‌بان جوان ما تک به تکی را مهار کرد که شاید همه دروازه‌بان‌های دیگر آن را گل می‌خوردند اما بعد از آن روی یک بدشانسی دچار اشتباه شد و گل خوردیم. یا در بازی با تراکتور یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که وارد دروازه نشد اما در دقیقه 93 توپی روی دروازه ما آمد و گل خوردیم. تیم ما زحمت می‌کشد و عملکرد خوبی دارد اما بدشانسی مانع نتیجه گرفتن می‌شود.

حاج ‌بابایی در خصوص بازی با فولاد و حواشی که گفته می‌شود از سوی نیمکت این تیم در مسابقات مختلف ایجاد می‌شود گفت:

خوب نیست قبل از بازی در مورد حریف صحبت کنم اما سیدعلی داور باتجربه، با شرافت و پاکی است. او بی‌تجربه نیست که یک نیمکت بازی را از دستش در بیاورد. هم نیمکت خودمان را می‌گویم و هم نیمکت فولاد را، سیدعلی اجازه نمی‌دهد تنشی از طرف نیمکت‌ها بازی را تحت تأثیر قرار بدهد. 

سرپرست تیم ماشین‌سازی تبریز در مورد انتخاب حسین خطیبی به عنوان مدیر فنی و قطعی شدن سرمربی‌گری سعید اخباری تا پایان فصل گفت:

اتفاق خیلی خوبی بود. کارنامه حسین خطیبی مشخص است. او بازیکن تیم ملی و کاپیتان تراکتور بوده، از نظر فنی هم سطح بالایی دارد. امیدوارم که پا قدمش برای تیم ما خوب باشد و مقابل فولاد سه امتیاز را به دست بیاوریم.

حاج ‌بابایی افزود:

سعید اخباری برای تیم زحمت می کشد و تیمش هم خوب بازی می‌کند اما خودش که نمی‌تواند لباس بپوشد و وارد زمین شود. همه اعضای کادر فنی زحمت می‌کشند. خدا را شکر هیأت مدیره تصمیم خوبی گرفت که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که اخباری در ادامه کار امتیازات خوبی بگیرد و سال بعد هم در تیم ما بماند.

حاج‌بابایی در مورد نامعلوم بودن زمان نقل و انتقالات زمستانی گفت:

انتظار داریم زمان نقل و انتقالات مشخص شود چون باید برای تقویت تیم با بازیکنان مذاکره و برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم هرچه سریعتر تیم را تقویت کنیم. هیأت مدیره قول داده که برای تقویت تیم کمک و بازیکنان که مدنظر کادر فنی است را جذب کند. بی‌صبرانه منتظریم پنجره زمستانی باز شود. اگر زمانش را بدانیم کارمان راحت‌تر می‌شود. در مورد تقویت تیم صحبت شده و ان‌شاالله هیأت مدیره و مالک هم در این مورد کمک می‌کنند.

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل فولاد ماشین سازی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس