Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@17:47:49 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۵بهمن ۹۹ +جدول

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۴۴۳۷

ارزش روز پالایشی یکم در ۵بهمن ۹۹ +جدول

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با رشد ۹.۸۲ درصدی به ۷ هزار و ۴۳۶ تومان افزایش یافت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز یکشنبه ۵ بهمن نماد پالایشی یکم با افزایش تقاضا و در سقف قیمت روزانه معاملات خود را آغاز کرد و تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق در پایان معاملات با افزایش قیمت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه سه روز معاملاتی گذشته نماد پالایش یکم با رشد همراه بود و مثبت معامله شد، اما هنوز سهامداران این صندوق با ضرر ۲۵ درصدی (حدود یک میلیون و ۲۸۶ هزار تومان) رو به هستند.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۵بهمن ۹۹ +جدول

در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۴.۹۷ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۴.۵۱ درصدی را تجربه کردند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۴.۹۸ و ۴.۵۹ درصد رشد داشتند.

ارزش پالایشی یکم ۵ بهمن ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۹.۸۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۳۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۴۸ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری صندوق سرمایه صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم پالایش یکم پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول