Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:15:40 GMT

بنیتس گزینه مربیگری سلتیک گلاسکو

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۴۴۶۵

بنیتس گزینه مربیگری سلتیک گلاسکو

به گزارش خبرگزاری فارس، بنیتس روز گذشته از ترس کرونا قراردادش را با دالیان چین فسخ کرد. این خبر را رسانه های محلی و همچنین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کردند.

بنیتس در پیامی که در فضای مجازی منتشرکرد، گفت: متاسفانه کوید 19 زندگی ما و پروژه های ما را تغییرداد. از امروز دیگر نه خودم و نه دستیارانم در دالیان مسئولیتی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک تجربه غیرقابل وصف بود و بابتش از کلیه همکارانم اعم از دستیاران، کادر پزشکی و همکاران به همراه بازیکنان تیم تشکر می کنم.

امروز روزنامه دیلی میرر گزارش کرد این مربی معروف اسپانیایی که قبلا در تیم های لیورپول و رئال مادرید کارکرده، گزینه جدی تیم سلتیک گلاسکو است.

این تیم اسکاتلندی در لیگ حرفه ای کشورش بعد از رنجرز، رقیب همیشگی خود در رده دوم است. از آنجایی که نیل لنون، سرمربی تیم در آستانه اخراج از تیم قراردارد، مسئولان سلتیک بنیتس را برای جانشینی می خواهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس

نسل قهرمان جهان ایتالیا، حالا به سن مربیگری رسیده اند.

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت. این بازی تقابل دو هم بازی سابق و قهرمان جهان در تیم ملی ایتالیا بود. دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو نزدیک به یک دهه در آتزوری هم بازی بودند. کاناوارو در اولین تجربه مربیگری خود در اودینزه موفق به کسب امتیاز نشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!