Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مطلب در مقاله منتشر شده درمجله Monthly Notices of the Royal Astronomical Society که خلاصه آن در وبسایت Phys.org منتشر شده، اعلام شده است.

تا به حال اعتقاد بر این بوده است که جرم سیاهچاله‌های بزرگ به دلیل نحوه شکل گیری و رشد آن‌ها نمی‌تواند از یک حّد مشخص بیشتر باشد.

سیاهچاله‌های فوق العاده بزرگ با جذب ستاره‌ها و گاز‌های منطقه اطراف خود به جرمی بین یک میلیون تا ده میلیارد برابر جرم خورشید می‌رسند، اما دانشمندان در کار جدید خود به این کشف رسیدند که SLAB‌ها در اوایل جهان، حتی قبل از ظهور کهکشان‌ها، به صورت دیگری شکل گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، اکنون هیچ شاهد مدرکی در مورد وجود این پدیده‌های عجیب و غریب فضایی در دست نیست.

پیش از این گزارش شده بود که یک تیم بین المللی از دانشمندان ایالات متحده و آلمان یک سیاهچاله بزرگ را کشف کرده اند که در فاصله ۱۳ میلیارد سال نوری از زمین واقع شده است. این سیاهچاله حدود ۶۹۰ میلیون سال پس از انفجار بزرگ و در دوران ریونیزاسیون، شکل گرفته که اختروش‌ها و اولین ستاره‌ها ظاهر شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیاهچاله سیاهچاله کهکشان جرم خورشید پارسی خبر سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • کشف نخستین سیاره بی‌ستاره!
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • رصد آسمان بر بلندای کوه | بزرگ‌ترین تلسکوپ ایران کجاست؟
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود