Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بررسی و مقایسه آمار مبتلایان و بستری‌های در مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری نشان از رشد آمار بستری قطعی و مشکوک به ویروس نوپدید کرونا دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بررسی آمار و مقایسه آمار مبتلایان به ویروس نوپدید کووید19 در استان چهارمحال و بختیاری، نشان از رشد نسبی آمار بستری‌های قعطی و مشکوک در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان در هفته اخیر دارد که زنگ خطری برای پیک بعدی کرونا را درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اطلاعات آماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در هفته دوم دی‌ماه کل آمار بستری با علایم مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری 208 نفر بوده که این عدد در هفته سوم دی‌ماه به 220 نفر و در هفته چهارم دی‌ماه، به 235 نفر رسیده است.

در هفته اخیر(29 دی‌ماه لغایت 5 بهمن‌ماه) نیز، 244 نفر بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که نسبت به هفته‌های گذشته رشد نسبی را نشان می‌دهد.

تازه‌ترین وضعیت کووید19 در استان قزوین/ شرایط ابتلا و بهبودی بیماران تثبیت شده استتازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در استان اصفهان/ 2 شهرستان دیگر آبی شد + جدولتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در آذربایجان ‌غربی/ تعداد شهرستان‌های آبی رنگ به عدد 11 رسید

ثبات نسبی آمار فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا، ثبات نسبی آمار بیماران بستری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتا بد در بخش‌های مراقبت ویژه و همچنین گذراندن دو روز بدون فوتی ناشی از این ویروس در استان، از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت.

هم‌اکنون 4 شهرستان کوهرنگ، بن، سامان و خانمیرزا در وضعیت آبی و 6  شهرستان شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، اردل و کیار استان چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مراکز درمانی ترین وضعیت دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است

منبعی در جنبش حماس تاکید کرد روابط این جنبش با قطر در وضعیت عادی است و تغییری در آن ایجاد نشده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع در جنبش حماس گفت: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است و تغییری در آن ایجاد نشده است. هیچ خبری از قطری‌ها درباره بستن دفتر سیاسی ما در دوحه به ما نرسیده است.

این منبع در مصاحبه با عربی۲۱ گفت: رهبری حماس چند روز پیش به دوحه بازگشت و فعالیت خود را در آنجا به صورت عادی ادامه می‌دهد. قطر همچنان میانجی اصلی در مذاکرات با اشغالگران است.

این در حالی است که پیش از این رویترز به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرده بود «قطر ممکن است دفتر حماس را به عنوان بخشی از بازنگری در میانجیگری خود درباره جنگ غزه ببندد.»

این منبع آگاه گفت: قطر در حال بررسی این موضوع است که آیا به حماس اجازه ادامه فعالیت دفتر سیاسی‌اش در دوحه را بدهد یا خیر. قطر همچنین می‌خواهد در موضوع میانجیگری خود در مذاکرات برای توقف جنگ غزه بازنگری کند.

منابعی به واشنگتن پست گزارش داده بودند ایالات متحده در موضعی مداخله جویانه از قطر خواسته است تا در صورت امتناع حماس از توافق با اسرائیل بر سر معامله تبادل اسرا، حماس را از خاک خود اخراج کند.

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با این روزنامه اشاره کرد آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا آوریل گذشته پیامی را در این زمینه به محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر ابلاغ کرد.

پیشتر یک مقام قطری اعلام کرد این کشور از حملات مکرر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلاش‌های دوحه خسته شده است.

نتانیاهو از نقش قطر در مذاکرات انتقاد کرده و از دوحه خواسته بود بر جنبش حماس فشار بیشتری بیاورد این درحالی است که لجاجت خود نتانیاهو مانع پیشرفت در مذاکرات بوده است.

ظهر شنبه دور نخست مذاکرات آتش‌بس در مقر سازمان اطلاعات مصر در قاهره با حضور هیئت حماس و هیئت‌های قطر، مصر و آمریکا آغاز شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)