Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال معروف توییتری از حمایت مالی بن سلمان از ترامپ برای ماندن در قدرت و حمایت از حمله به کنگره خبر داد. خبرگزاری میزان _ تسنیم به نقل از العهد نوشت: «مجتهد» افشاگر اسرار آل‌سعود اعلام کرد: «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا با هم در ارتباط بودند و بن‌سلمان آخرین حمایت‌ها را از تلاش ترامپ برای ماندن در قدرت از جمله حمله به ساختمان کنگره و نیاز‌های مالی ترامپ را فراهم می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مجتهد افزود: بن‌سلمان از واقعیت و نتیجه حتمی فرار و خود را متقاعد می‌کرد که ترامپ از راه دیگری به قدرت بازگردد و برای چیز دیگری آمادگی نداشت.   وی خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان همیشه نگران است و در فکر بستن راه به‌روی «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری جدید آمریکاست و فکر می‌کند از این طریق می‌تواند به تاج و تخت برسد و مصونیتش به‌عنوان رهبر یک کشور، بسیار قوی‌تر از مصونیت فعلی‌اش خواهد بود.   مجتهد در ادامه تصریح کرد: تردید بن‌سلمان را خسته کرده است که آیا پدرش استعفا می‌دهد و از شر او خلاص می‌شود یا اینکه پدرش همچنان در رأس قدرت باقی می‌ماند.   مجتهد در پایان تأکید کرد: بن‌سلمان تدابیری سختگیرانه برای حفظ امنیتش اتخاذ کرده و شهر «نیوم» را به‌عنوان مکانی برای اقامتش در نظر گرفته است. بیشتر بخوانید: چشم انداز مبهم روابط عربستان و آمریکا در دوره بایدن انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: بن سلمان ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بن سلمان ترامپ بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش صدای ایران، رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که دانشجویان اخراجی آمریکایی حامی فلسطین را در این دانشگاه بورسیه می‌کند.

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم. 

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
  • فیلم/ حمله پلیس به دانشجویان متحصن حامی فلسطین
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد