Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم‌ ماشین‌سازی با توجه به نفراتی که دارد و عملکردی که داشته، جایش اینجای جدول نیست.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*مسابقه فردا با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، بازی مهمی برای هر دو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تیم‌ ماشین‌سازی با توجه به نفراتی که دارد و عملکردی که داشته، جایش اینجای جدول نیست. 

*در نیم فصل دوم تیم‌های مدعی به خانه ما می‌آیند که بازی کنند و شرایط برای ما بهتر می‌شود.  

*علیرغم شایستگی که مقابل پرسپولیس داشتیم و باید بازی را می‌بردیم، 

همچنین سعید اخباری، سرمربی تیم ماشین‌سازی هم با حضور در نشست خبری صحبت‌های زیر را انجام داد:

*بعد از دو بازی خارج از خانه‌ای که به خاطر بازی عقب افتاده پرسپولیس با نساجی، باعث شد برنامه بازی‌های ما تغییر کند و دو بازی که روی چمن مصنوعی انجام دادیم، به بازی خانگی مقابل فولاد رسیدیم.

*می‌دانیم فولاد تیم بسیار با کیفیتی است. فکر می‌کنم یکی از کاملترین تیم‌های ایران است. در نقل و انتقالات خیلی خوب یارگیری کردند و برای تمام دقایق بازی برنامه دارند. با یک کادرفنی موفق و خوب و بازیکنانی که در تیم‌هایشان موفق بودند. فکر می‌کنم تنها تیمی است که سه بازیکن خارجی دارد. بازیکنان با کیفیتی گرفتند و برای قهرمانی بسته شده، چون سال گذشته هم سهمیه آسیایی گرفته است.

*می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم و باید برای تک تک لحظات بازی با تمرکز و انرژی خوب بازی کنیم. امیدواریم با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم بازیکنانمان هوشیار و با تمرکز کامل باشند و یک بازی خیلی خوب با موفقیت تیم ماشین سازی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: نکونام: زاهدی‌فر باید از ما عذر‌خواهی می‌کرد ولی حق ندارد از یک تیم دیگر عذرخواهی کند

انتهای پیام/

برچسب ها: جواد نکونام فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری از دانیله ده‌روسی به دلیل حمایتش تشکر کرد و تاکید کرد که تیمش برای بازی مقابل رم خیلی آماده است. مربی 56 ساله ایتالیایی در طول دومین دوره حضورش روی نیمکت یووه تخت فشار زیادی است چرا که تیمش چند ماه پیش در کورس قهرمانی حضور داشت اما این رقابت را به اینتر واگذار کرد.

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری A، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این دو، پیروزی مقابل رم برای تضمین سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است.

آلگری در کنفرانس خبری درمورد اهداف تیمش‌ در بازی مقابل رم گفت: "ما به خوبی آماده شده‌ایم، سپس فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیرهای موفقیت برگردیم یا خیر. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.  این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود."

وضعیت تیموتی وه‌آ؟

او بازی خوبی انجام داد. الان کمی بهتر است و می‌تواند بازی کند. الکس ساندرو و کنان ایلدیز، فردا در ترکیب نخواهند بود.

وستون مک کنی و بقیه بازیکنان؟

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً مویزه کین در خط حمله بهتر است و آرکادیوش میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو وضعیت خوبی دارد. او شنبه خیلی خوب کار کرد.

حمایت دانیله ده‌روسی؟

من از دانیله تشکر می‌کنم. من با پدرش در لیورنو بازی کردم. دانیله با وجود اینکه مورینیو کار فوق العاده‌ای انجام داده بود، شور و شوق و سبک جدیدی را ایجاد کرد. ما با یک تیمی بازی داریم که از شکست روز پنجشنبه عصبانی است و می‌خواهد به مبارزه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

احساس حضور در یوونتوس؟

من اکنون 10 سال است که در تورین زندگی می‌کنم و به اندازه کافی خوش شانسم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. دی‌اِن‌اِی هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم