Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخم‌گذار کشور با بیان اینکه کمبودی در تامین تخم‌مرغ کشور نداریم، گفت: رزوانه بین ۲۳۰ تن تا ۳۰۰ تن تخم‌مرغ در بار انداز تهران عرضه می‌شود، هر شانه ۳۰ تایی تخم‌مرغ باید با نرخ ۳۶ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو «هدایت اصغری» افزود: اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب واحد‌های مرغداری طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کیلویی ۱۴ هزارتومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهارداشت: بنابراین طبق مصوبه باید هر کیلوگرم تخم مرغ با نرخ ۱۶ هزارو ۹۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ تایی تخم مرغ با نرخ ۳۶ هزارتومان به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخمگذار کشور تصریح کرد: بنابراین آنچه در سطح خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود بدون قانون است و به طور حتم انتظار می‌رود با گران فروشان برخورد شود.
عرضه روزانه تخم مرغ در بارانداز تهران
اصغری گفت: براساس تصمیم گیری دولت با ایجاد باراندازی در شرق تهران تخم مرغ با نرخ‌های مصوب برای عرضه در میادین میوه و تره بار و صنف توزیع می‌شود به طوری که اکنون رزوانه بین ۲۳۰ تن تا ۳۰۰ تن تخم مرغ عرضه می‌شود.

وی افزود: این محصول در بارانداز تهران پارس در مسیر واقعی توزیع می‌شود، زیرا طبق معرفی نامه وزارت صنعت و معدن این محصول در اختیار صنف قرار می‌گیرد، اما اگر در شبکه توزیع صنف مشکلی باشد، در اختیار ما نیست.

این مقام صنفی تصریح کرد: اکنون بیش از یک ماه است که تخم مرغی به کشور‌های هدف صادر نشده است و همچنان به دنبال تنظیم بازار داخلی هستیم.

گفتنی است اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ تایی باز در بازار از ۴۷ هزارتومان هفته گذشته به نزدیک ۴۳ هزارتومان رسیده است.

این درحالیست که قیمت هر شانه تخم مرغ بسته بندی ۲۰ تایی ۴۴ هزارتومان، ۱۵ تایی ۳۴ هزارو ۷۰۰ تومان و ۹ تایی ۲۰ هزارو ۸۰۰ تومان شده است.

طبق آمار‌ها سال گذشته (۱۳۹۸) بیش از یک میلیون تن تخم مرغ در کشور تولید شد که با توجه به میزان تولید، امکان صادرات سالانه بین ۹۰ تا ۹۵ هزارتن از این محصول وجود دارد، اما از ابتدای سال تا پایان آذرماه امسال (سال ۹۹) ۶۵ هزارتن تخم مرغ به کشور‌های هدف صادر شده است.

طبق آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، برمبنای افزایش نرخ عوامل تولید، نرخ هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب واحد‌های مرغداری ۱۴ هزار تومان تعیین شد در حالی که نرخ تعیین شده پیش از این ۱۲ هزارتومان بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توزیع تخم مرغ مرغ تخم گذار قیمت تخم مرغ تخم مرغ تن تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • طرح فجرانه کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • خرید بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ تن کالا در طرح فجرانه کالابرگ/ این طرح ادامه پیدا می‌کند؟
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران