Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: در دیدار با منصوری قرچک بازیکنانم تا آخرین لحظه جنگیدند و ۳ امتیاز دیدار با منصوری قرچک را کسب کردیم، اما گل نزدن‌های ما باز هم ادامه دارد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، وحید شمسایی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر تیم شهید منصوری قرچک در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکست عجیب و غریب برابر مقاومت البرز تغییر سیستم داده و یکی دو بازیکن بزرگ خود را جابه‌جا کرده و در ترکیب تغییراتی ایجاد کردیم.

وی افزود: می‌دانستیم که پس آن شکست، بازگرداندن بازیکنان بزرگ به شرایط روحی مناسب بسیار سخت است اما بازیکنانم تا آخرین لحظه جنگیدند و 3 امتیاز دیدار با منصوری قرچک را کسب کردیم، اما گل نزدن‌های ما باز هم ادامه دارد و طبق آمار، از ابتدای لیگ تاکنون نزدیک به 70 گل 90 درصد را از دست داده‌ایم و بازیکنانم حدود 17-18 توپ را به تیرک دروازه حریفان زده‌اند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند برد و صدرنشین شدلیگ برتر فوتسال| مصاف گیتی‌پسند با نماینده قرچک و تقابل مس سونگون با صدرنشینبرد شیرین نمایندگان بانوان کرمان در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال کشور

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: این مشکل من است و من باید به تیمم آرامش دهم. مسیر خود را ادامه می‌دهیم و در نیم‌فصل دوم گیتی‌پسند بهتری خواهید دید. ابتدا قصد داریم از گروه خود صعود کنیم و در مرحله پلی‌آف به هدفی که مدنظرمان است برسیم.

شمسایی درباره داوری دیدار امروز تیمش گفت: در بین دو نیمه با داور صحبت کردم تا غیبت او نشود. ضعف من این است که درباره داوری صحبت نمی‌کنم و اگر بخواهم در این خصوص صحبت کنم باید یک دل سیر و به اندازه یک شاهنامه حرف بزنم. این بازی تمام شده و خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را کسب کردیم. در بحران سختی قرار داشتیم که خوشبختانه با کسب این پیروزی برطرف شد.

انتهای پیام/165/ش

R41346/P/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به صدر جدول گروه "الف" بازگشت/ اولین شکست فصل سن‌ایچ مقابل مس سونگون رقم خورد شمسایی: خیلی بد است که راحت گل می‌خوریم و بعد برای جبران تلاش می‌کنیم/ سنگ‌سفیدی باید زودتر اخراج می‌شد شمسایی: مشکلات گیتی‌پسند به من مربوط می‌شود و باید آن‌ها رفع کنم/ بازیکنان بزرگ جایگاه خود را در تیم درک کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به صدر جدول گروه "الف" بازگشت/ اولین شکست فصل سن‌ایچ مقابل مس سونگون رقم خورد شمسایی: خیلی بد است که راحت گل می‌خوریم و بعد برای جبران تلاش می‌کنیم/ سنگ‌سفیدی باید زودتر اخراج می‌شد شمسایی: مشکلات گیتی‌پسند به من مربوط می‌شود و باید آن‌ها رفع کنم/ بازیکنان بزرگ جایگاه خود را در تیم درک کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ساعتی همراه با کولبران در کوهستان‌های کردستان / اینجا قلب انسان از ترس و دلهره ‌می‌ایستد+ فیلم ۲ درگیری شدید در پایان بازی گل‌گهر - تراکتور ۳ خیز دوباره کرونا در برخی استان‌ها / ‌تردد و مسافرت‌هایی که روند ابتلا به کووید ۱۹ را صعودی می‌کند + نقشه ۴ فاجعه زیست‌محیطی در سواحل جنوب ایران / نفس‌های سنگین دریا با‌ ورود فاضلاب‌ / به داد خلیج‌فارس برسید + فیلم ۵ بخش اعظمی از مردم "چابهار، کنارک، قصرقند، نیکشهر و دشتیاری" ‌شناسنامه‌ ندارند ۶ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پرستار گاندو/ ملک‌دینار شجره چگونه با تمساح پوزه کوتاه ‌همزیستی دارد؟+ فیلم ۷ فرمانده سابق پیشمرگان اقلیم کردستان عراق: اگر شهید سلیمانی نبود امروز داعشی‌ها در دمشق و بغداد حکمرانی می‌کردند ۸ حرم مطهر رضوی در ایام قرنطینه ـ ۱| احیاء، بازسازی و تعمیرات ‌صحن و سرای ‌بارگاه رضوی برای پذیرایی از زائران + فیلم اخبار روز استانها ساعتی همراه با کولبران در کوهستان‌های کردستان / اینجا قلب انسان از ترس و دلهره ‌می‌ایستد+ فیلم فاجعه زیست‌محیطی در سواحل جنوب ایران / نفس‌های سنگین دریا با‌ ورود فاضلاب‌ / به داد خلیج‌فارس برسید + فیلم حرم مطهر رضوی در ایام قرنطینه ـ ۱| احیاء، بازسازی و تعمیرات ‌صحن و سرای ‌بارگاه رضوی برای پذیرایی از زائران + فیلم روزهای ناخوش طلای سفید در استان فارس/ دلالان کشاورزان را با پنبه سر می‌برند‌ مهمترین اخبار فرمانده سپاه:‌ اجرای طرح شهید سلیمانی موجب کاهش آمار فوتی‌های کرونا شد یارانه نقدی ۲۸۶ هزار تومان شد + جزئیات هشدار صمصامی درباره بازگشت دلار ۳۰هزار تومانی/ مجلس در دام حذف دلار ۴۲۰۰ نیفتد/ اشتباه مهلک احمدی‌نژاد را تکرار نکنیم روحانی: همه باید کمک کنند تا بازار ارز به تعادل برسد هشدار درباره عملیات‌های تروریستی جدید/ آمریکایی‌ها ۴ هزار تروریست داعشی را وارد عراق کردند درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس لیگ برتر فوتسال گیتی پسند منصوری قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

او در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تأثیر «میگل رودریگو» سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

کد خبر 6089582

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود