Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پروژه های توسعه محله ای شمال تهران برای اجرا در سال 1400 با مشارکت شهرداران نواحی 10 گانه، دبیران شورایاری محلات و نمایندگان معاونت های اجرایی شهرداری منطقه یک شناسایی و تعریف شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق افزود: نشست هایی با حضور شهرداران نواحی، نمایندگان و برخی از رؤسای ادارات معاونت های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، برنامه ریزی و توسعه شهری و دبیران شورایاری محلات 27 گانه در بازه زمانی هفته آخر دی ماه برگزار شد که طی آن پروژه های پیشنهادی نواحی با توجه به نیاز محلات در حوزه های مختلف حداقل 3 و حداکثر 5 پروژه توسط دبیران شورایاری و شهرداران نواحی، ارائه و مورد تصویب قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه گفت: پروژه های تعریف شده بیشتر مبتنی بر بهسازی محیطی فضاهای عمومی محله، احداث و تجهیز مراکز محله ای، احداث و تجهیز کاربری های خدمات محله ای است.
افشاری گفت: این پروژه ها پس از تایید شهردار منطقه یک و معاونین به معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امورشورای شهرداری تهران ارسال می شود و جلسات دفاع از پروژه های مذکور، همچنین ارائه گزارشات توجیهی و فنی در این خصوص در بهمن ماه سال جاری به تفکیک مناطق 22 گانه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال