Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر افزود: اجرای آزمایشی پروژه نشت‎یابی در استان فرصتی برای کاهش هدررفت آب و پایداری هر چه بیشتر آب آشامیدنی مشترکان است.

وی بیان کرد: بهره‎گیری از تجهیزات پیشرفته و روز دنیا برای شناسایی نقاط دارای نشت از عمده مزیت‎‏های طرح نشت‎یابی است که این مهم نویدبخش کاهش قابل توجهی از هدررفت آب در شبکه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند اظهار کرد: طرح نشت یابی آب در شهرهای بوشهر و کنگان به عنوان شهرهای برخوردار از آب‏شیرین‌کن اجرایی می‏‌شود و اجرا آن در محله‎های جنوبی بوشهر تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال داشته است.

وی عنوان کرد: با نگاه مثبت شرکت آب و فاضلاب کشور به استان بوشهر گام‌‏های ارزشمندی برای تامین آب شرب استان برداشته شده که نتیجه آن در آینده نزدیک ملموس خواهد بود.

گراوند ادامه داد: با توجه به کمبود میزان بارش در سال جاری از هم اکنون باید به فکر تامین آب استان برای تابستان سال آینده بود در همین راستا باید پروژه‎های مربوط به آبشیرین‎کن در مناطق مختلف استان با جدیت هر چه تمام‌تر پی‌گیری شود.

گراوند عنوان کرد: آغاز پروژه خط انتقال آبشیرین‌کن سیراف-جم باید بزودی محقق شود و همگام با اجرا آن پروژه آبشیرین‌کن یاد شده نیز با توجه به اهمیتش برای ساکنان منطقه باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی اظهار کرد: همچنین شرکت توزیع نیروی برق در استان باید زمینه تامین برق آب‎شیرین کن ۳۵ هزارمترمکعبی بوشهر اقدام کند تا با توجه به بهره‎برداری از یک سوم ظرفیت این آب شیرین‌کن تا پایان سال زمینه بهره‌برداری از آن محقق شود.

گراوند ادامه داد: همچنین روند اجرای آبشیرین‎کن‎های استان بوشهر از جمله هلیله- بندرگاه، نوار ساحلی تنگستان و دشتستان نیز به خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب منجر به پایداری آب آشامیدنی می‌شود برهمین اساس مبارزه با این انشعاب‌ها از اولویت‌های استان بوشهر است.

گراوند تاکید کرد: فرمانداران استان نیز در حوزه مسائل و مشکلات آب جدی باشند و تمام موانع فراروی پروژه‌‏های این حوزه را سرعت دهند.

وی در خصوص بازسازی و نوسازی شبکه توزیع آب استان بوشهر اظهار کرد: نوسازی و بازسازی شبکه توزیع آب استان در شهرها ۲۰۰ و در روستاها ۷۱۳ کیلومتر دستاوردی ارزشمند برای حوزه آب استان بوشهر در دولت تدبیر و امید است.

برچسب‌ها بوشهر دولت تدبیر و امید آب و فاضلاب کنگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دولت تدبیر و امید آب و فاضلاب بوشهر دولت تدبیر و امید آب و فاضلاب کنگان اخبار کنکور استان بوشهر آبشیرین کن نشت یابی آب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید