Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر لزوم هم افزایی تمام دستگاه‌ها برای مقابله با متصرفان اراضی ملی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه شواری سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: به منظور مقابله با متصرفان اراضی ملی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز تمامی دستگاه‌ها باید هم افزایی داشته باشند تا خروجی کار، حفظ حقوق بیت المال و اراضی طبیعی و ملی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی اظهار کرد: با افرادی که در زمینه زمین خواری، کوه خواری، طبیعت خواری یا و... نقش داشته باشند باید برخورد جدی صورت بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید در تمام امور اختلافات را کنار گذاشته و جهت گره گشایی از کار مردم تلاش کنند تا مردم آن‌ها را خدمتگزار بدانند.

بیشتر بخوانید: آزادسازی هزار و ۹۰۷ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان زنجان

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع ساخت و ساز‌های منطقه خانه میران اراک نیازمند یک نشست تخصصی است و باید مبنای بررسی گزارش این ساخت و ساز‌ها سازمان بازرسی باشد. مسئولین و افرادی که در این خصوص کوتاهی کرده اند و مقصر هستند باید در این جلسات پاسخگو باشند. 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: دستگاه قضایی دنبال پرونده سازی علیه مسئولین و متولیان مرتبط با مقوله اراضی نیست، لیکن کسانی که قانون را تعطیل نمودند و با زیر پا گذاشتن موازین باعث توسعه تصرفات و تعدیات خلاف قانون در حوزه اراضی شده اند باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان مرکزی متصرفان اراضی ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مرکزی متصرفان اراضی ملی رئیس کل دادگستری استان مرکزی متصرفان اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پرونده هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات وارداتی معطله در بندر و گمرک شهید رجایی بندرعباس بزودی تعیین تکلیف می‌شود.

مجتبی قهرمانی در نشست خبری افزود: این ماشین آلات راهسازی به ارزش حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از حدود یکسال پیش تاکنون بلاتکلیف مانده است که زمینه برگزاری مزایده برای فروش آنان در چند روز آینده اجرایی می‌شود.

وی گفت: این ماشین آلات را بخش خصوصی وارد کرده، اما برای ترخیص آن اقدام به موقع صورت نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ایی رئیس قوه قضاییه سیزدهم اردیبهشت به هرمزگان سفر کرد و پس از بازدید از این ماشین آلات وارداتی به رئیس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف آنها تفویض اختیار کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بهره گیری از این تفویض اختیار، ترخیص و تعیین تکلیف کالا‌های معطله را سرعت می‌دهد و هماهنگی‌ها و استعلام‌هایی که برای ترخیص سریع کالا‌های وارداتی و یا صادراتی نیاز است از این پس با دستور قضایی در استان امکان پذیر است.

خبرنگاران شرکت کننده در این نشست از نمایشگاه دستاورد‌های دادگستری هرمزگان هم بازدید کردند.

در ۲۶ غرفه این نمایشگاه اداره‌ها و سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا آخرین دستاورد‌های خود را در محل دادگستری هرمزگان در بندرعباس به نمایش گذاشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان