Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل اویک با اشاره به مذاکرات بین گروه اویک و شرکت ملی نفت ایران برای توسعه میدان نفتی چنگوله، گفت: طرح توسعه میدان چنگوله در دستور کار بررسی شورای اقتصاد قرار دارد.
غلامرضا منوچهری، مدیرعامل گروه اویک امروز (یکشنبه، پنجم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: مذاکرات توسعه چنگوله با شرکت ملی نفت ایران نهایی شده است و در صورت تصویب طرح در شورای اقتصاد، قرارداد توسعه در آینده نزدیک امضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشترک بودن میدان چنگوله از طریق اتصال به میدان نفتی آذر و اهمیت تسریع در روند توسعه این میدان، افزود: چنگوله نیز در بسیاری از ویژگی‌های مخزنی مشابه آذر است و این موضوع اگرچه به معنای مقابله با پیچیدگی‌های زیاد در فرآیند توسعه این میدان است، اما با توجه به تجربه‌هایی که اویک در توسعه آذر به دست آورده است می‌تواند به پیشبرد بهتر اهداف طرح توسعه چنگوله کمک کند.
مدیرعامل اویک با اشاره به اینکه میدان مشترک آذر به‌زودی به بهره‌برداری رسمی می‌رسد، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه ادامه فرآیند توسعه این میدان نفتی گفت: دو سناریو در این زمینه وجود دارد؛ نخست تلاش برای حفظ سقف تولید برای مدت طولانی‌تر و دیگری حفاری چاه و افزایش ظرفیت تولید که در هر صورت اویک تابع تصمیم‌های شرکت ملی نفت ایران است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش که به منظور شرکت در نشست این کمیسیون عازم ابوظبی شده است، افزود: مراودات تجاری ایران و امارات در سال گذشته ۲۵درصد افزایش یافت و در این سفر هدفگذاری‌های جدیدی با همتای اماراتی مورد توافق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه پرواز‌ها میان دو کشور، گفت: توافقات متعددی در زمینه حمل و نقل هوایی در این سفر مد نظر قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: بررسی مراودات مالی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. همچنین همکاری‌ها و فعالیت‌های بندری فی ما بین نیز جزو موارد مورد مذاکره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات