Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با مهر اظهار کرد: پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا عده‌ای درصدد القای این انگاره هستند که به‌زودی تحریم‌ها رفع یا کاسته خواهد شد و بازار طلا و ارز به ثبات خواهد رسید و گشایش‌های اقتصادی شروع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با تاکید بر اینکه هدف خنثی سازی تحریم‌ها است، گفت: عده‌ای چنین القا می‌کنند که با رفع تحریم، مشکلات گردش مالی در خارج حل شده و فروش نفت و کالا رونق دوباره‌ای خواهد یافت و مشکلات معیشتی مردم کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فضای جامعه در سال ۹۲ افزود: این تصورات در آن دوران نیز رایج شد اما پس از ۷ سال عدم کارآیی این تفکر را مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام آزموده تصریح کرد: با استقرار بایدن در کاخ سفید، احتمالاً برخی گشایش‌های مقطعی اتفاق خواهد افتاد و عده‌ای درصدد خواهند بود این رویداد مقطعی را محصول حضور گروه جدید دموکرات‌ها قلمداد کنند و با برجسته‌سازی راهبرد رفع تحریم، راه‌حل اساسی مشکلات را رفع تحریم‌ها معرفی کنند و مسیر رسیدن به آن را بازگشت آمریکا به برجام و مذاکره القا کنند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد بیان داشت: وزن رفع تحریم‌ها در گشایش اقتصادی ۲۰ درصد است اما وزن خنثی‌سازی تحریم‌ها ۸۰ درصد است؛ ازاین‌رو نباید عده‌ای تلاش کنند تا عجولانه و منفعلانه موضوع ۲۰ درصدی را در افکار عمومی القا کنند.

وی در انتها با بیان اینکه موضوع مقایسه خنثی‌سازی و رفع تحریم بی معنا است، گفت: درواقع دریک نگاه عقلانی و طبیعی می‌توان به‌خوبی دریافت که ضرورت و اولویت و اهمیت خنثی‌سازی تحریم است اگرچه رفع تحریم هم اهمیت خود را دارد.

کد خبر 5129901

منبع: مهر

کلیدواژه: تحریم اقتصادی ایران برجام ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر دهه فجر گرگان کرمانشاه شیوع کرونا شهرکرد قوه قضاییه مشهد شهرستان کرج خنثی سازی تحریم رفع تحریم تحریم ها عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

در این نمایشگاه همچنین شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی و ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 
این نمایشگاه از ۱۲الی ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد