Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اتابک روز یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: رعایت اصل بی‌طرفی به منظور برگزاری انتخاباتی سالم باید در دستور کار قرار گیرد و تلاش می شود انتخاباتی در شان نظام و با شرکت گسترده مردم برگزار شود.

وی بیان کرد: در انتخابات پیش رو تلاش خواهیم کرد  که دعوای جناح های سیاسی به فرمانداری کشیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک تصریح کرد: مدیران اجرایی طبق مقررات باید اصل بی‌طرفی کامل را در تمام مراحل برگزاری انتخابات بطوردقیق رعایت کنند.

فرماندار گچساران گفت: با استفاده از همه پتانسیل های موجود درشهرستان و با کمک اعضای شورای ادرای و بهره گیری از خرد جمعی برای توسعه  شهرستان بیش از پیش گام برداریم.

وی با بیان اینکه همه مدیران باید دلسوزانه و مخلصانه پای کار باشند گفت: روند اجرایی مطلوب طرح های عمرانی و جذب اعتبارات باید در اولویت کاری مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

اتابک اظهار داشت: در کشور اسلامی و دولت خدمتگزار، مدیران باید همیشه در دسترس ارباب رجوع باشند تا مردم بتوانند براحتی به آنان مراجعه و مشکلات خود را بیان کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مشکلات روستاها را از نزدیک بررسی و برای برطرف کردن آنها راهکارهای لازم ارایه شود.

اتابک تصریح کرد: مدیران  باید برای جلسات بویژه شورای اداری  احترام قائل شده و در این نشست ها شرکت کنند.

وی در ادامه ابراز کرد: اگر مسوولان گامی در راه اعتلای نظام اسلامی بر می دارند به برکت رشادت ها و خون مقدس شهداست.

فرماندار گچساران ابراز کرد: یکی از پیام‌های شهیدان تجاوز نکردن به حقوق مردم  و تحقق عدالت است.

اتابک افزود: تضعیف دستاوردهای انقلاب خیانت آشکار به خون مقدس شهدا و آرمان‌های ملت شریف ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب بحران ها و گردنه های زیادی در مسیر ما ترسیم کرده اند، که برای عبور از آن  همواره توانسته ایم  با موفقیت مسیر را طی و بحران ها را پشت سر بگذرانیم.

اتابک افزود: اختیارات مدیران نباید در جهت منافع شخصی باشد بلکه باید در جهت منافع نظام بکار گرفته می شود و اساس کار مدیران اجرای عدالت و خدمت بی منت به مردم است و نباید در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار کنند.

اتابک تصریح کرد: این شهرستان در ریل پیشرفت و توسعه در بخشهای اقتصادی، زیربنایی، اشتغالزایی و اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته و گامهای بلندی در این مسیر برداشته شده است.

وی ابراز کرد: شهرستان گچساران دارای ظرفیت های مناسبی در زمینه زیرساخت کشاورزی، اشتغال، گردشگری، سدچم شیر، پتروشیمی است که  نقاط ضعف آنها در بازدید های انجام شده برطرف خواهد شد.

اتابک همچنین ابراز کرد: ۱۱هزارو ۱۰۰ مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد  با علائم مشکوک گرفته شده که نمونه آزمایشی ۳۶ درصد از این تعداد مثبت بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۸۸ نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری گچساران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری گچساران دهه فجر جلسه شورای اداری گچساران دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز