Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود دوربینهای مدار بسته در کنار مزایا و امنیتی که ایجاد می‌کند می‌تواند با عدم کنترل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حریم خصوصی مردم را تهدید کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رسانه‌های آمریکایی به تازگی پرده از یک اقدام غیرقانونی توسط یک تکنسین دوربین‌های مدار بسته برداشته‌اند که نشان‌دهنده ضعف سخت افزاری و نرم افزاری در این سیستم هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تکنسین دوربینهای مدار بسته در تگزاس آمریکا از سال 2015 تا 2020 زندگی خصوصی مردم را از طریق دوربین‌های مدار بسته رصد می‌کرده است.

این مهندس 35 ساله مدتی در شرکت مخصوص تولید و نصب دوربینهای مدار بسته در آمریکا کار می‌کرده است و وظیفه پشتیبانی فنی این شرکت را برعهده داشته است.

وی در هنگام نصب دوربین‌ها امکان رصد آنها را هم فراهم می‌کرده است. این امکان از طریق نرم‌افزار مخصوص رصد دوربینهای شرکت فراهم شده است.

 نحوه افشای این تخلف به واسطه گزارش مشتریانی بوده است که از وجود یک ایمیل در کنار ایمیل نصب اصلی خود خبر داده بودند.

این تکنسین متخلف به 5 سال حبس و 250 هزار دلار جریمه محکوم شده است.

گزارش این خبر نه تنها مشکلاتی احتمالی در نصب این دوربینها را نشان داد بلکه باعث بی‌اعتمادی بسیاری از مشتریان دوربین‌های مدار بسته شد.

دوربین مدار بسته برای چه کسب و کارهایی ضرورت دارد؟انتخاب بهترین دوربین های مدار بسته و تجهیزات شبکهنصب دوربین مدار بسته در تهران

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علم و تکنولوژی علم و تکنولوژی دوربین های مدار بسته مدار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی